آموزش و پرورش

نرخ‌گذاری اتحادیه پوشاک بر لباس فرم مدارس

رئیس سازمان دانش‌آموزی فارس گفت: نرخ‌گذاری و تصویب و نهایی شدن قیمت لباس فرم مدارس بر عهده اتحادیه صنف پوشاک است و آموزش و پرورش تنها نظارت و ساماندهی آن را عهده‌دار است.

به گزارش تلنگر؛ آموزش و پرورش صرفا نظارت و ساماندهی امور پوشاک را بر عهده دارد و بحق تلاش‌های بسیاری هم در این راستا و در سال نخست ساماندهی انجام شد تا دانش‌آموزان با احساس رضایت بیشتری لباس فرم مدرسه خود را به تن کنند و در آن احساس راحتی کنند.

کلاری گفت: در سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان بیش از ۴ هزار مدرسه فارس متقاضی لباس فرم بودند که در این راستا بیش از ۲۴۵۸ قرارداد با تولیدی‌های پوشاک منعقد شد و ۱۹۰ بازرس در سراسر فارس نیز به منظور نظارت و بازرسی از تولیدی‌ها و روند تولید پوشاک در تمام تابستان به امر بازرسی مشغول بودند.

وی با اشاره به تشکیل ۲۳۲ کارگروه پوشاک از تیرماه تاکنون در استان تعداد دانش‌آموزان دارای لباس فرم در فارس را نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر اعلام کرد و افزود: بیش از ۲۰۰ هزار نفر از این تعداد در شهر شیراز و نواحی چهارگانه آن هستند که ۱۱۳۰ مدرسه شهر شیراز را شامل می‌شود.

کلاری همچنین با اشاره به تهیه لباس برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت عنوان کرد: مدارس هر یک با توافق تولیدی‌ها مبلغی را برای لباس فرم دانش‌آموزان محروم و بی‌بضاعت تخصیص دادند که حدود ۱۶ هزار دست لباس به صورت رایگان و بعضا نیم‌بها در استان به دانش‌آموزان محروم اهدا شده است.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x