تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - 2019 November 10
کد خبر: ۱۱۳۹۲
هر برش از صیفی جاتی مانند خربزه و هندوانه حاوی حدود ۶۰ تا ۷۰ کالری است، از این رو می‌توانید در تمام طول روز بدون اینکه نگرانی در مورد افزایش وزن داشته باشید، باز آن‌ها مصرف کنید

به گزارش تلنگر؛ فیبر بالا یکی از فاکتورهای غذایی است که به شما کمک می‌کند بدون افزایش وزن به احساس سیری برسید، زیرا این عنصر غذایی به طور آهسته در دستگاه گوارش حرکت می‌کند و باعث کاهش میل به تغذیه برای مدت طولانی‌تر می‌شود، از این رو با انتخاب موادغذایی مناسب برای وعده‌های غذایی خود می‌توانید از افزایش کالری جلوگیری کنید. در ادامه این مطلب با برخی از مواد غذایی که می‌توانید بدون افزایش وزن مقدار زیادی از آن‌ها را میل کنید، آشنا می‌شوید.

جو دوسربلغورحبوبات جو دوسر معمولاً برای صبحانه خورده می‌شود و از نظر شاخص سیری بسیار بالا است. این بدان معنی است که باعث می‌شود که با مصرف آن بدون افزایش وزن، می‌توانید احساس سیری کنید، به این دلیل که منبع خوبی از فیبر محلول است که باعث کاهش هضم و جذب کربوهیدرات می‌شود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:

از میان خبرها
خاطرات یک انقلابی
آخرین اخبار
پربازدید ها
شبکه های اجتماعی