فوتبال

بیوگرافی مازیار زارع بازیکن سابق فوتبال

وی پس از ملوان به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست، او پس از یک سال بازی در پرسپولیس به باشگاه الامارات و الشارجه امارات پیوست و بعد از یک فصل ناموفق در این باشگاه مجدداً به پرسپولیس برگشت، زارع در سال ۱۳۹۱ به ملوان پیوست.

به گزارش تلنگر؛ مازیار زارع زاده ۱ دی ۱۳۶۳ در بندر انزلی بازیکن پیشین فوتبال است.
زارع فوتبال خود را از تیم‌های پایه استقلال شهرداری بندرانزلی زیر نظر آقای صفر محمد پیوندی و سعید پیوندی آغاز کرد و بعد از آن به ملوان پیوست و نیز برای مدتی بازوبند کاپیتانی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی را بر بازو می‌بست.

شروع فعالیت ورزشی

او سابقه گلزنی و بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران و تیم ملی فوتبال ایران را در کارنامه دارد.
وی پس از ملوان به باشگاه پرسپولیس تهران پیوست، او پس از یک سال بازی در پرسپولیس به باشگاه الامارات و الشارجه امارات پیوست و بعد از یک فصل ناموفق در این باشگاه مجدداً به پرسپولیس برگشت، زارع در سال ۱۳۹۱ به ملوان پیوست.
مازیار زارع پیراهن شماره ۹ باشگاه ملوان را می‌پوشید که پس از مرگ سیروس قایقران در کلکسیون باشگاه ملوان بندر انزلی قرار داشت.

مهار پنالتی پرسپولیس

در بازی برگشت تیم‌های پرسپولیس و ملوان بندر انزلی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۴–۱۳۹۳ در تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ در ورزشگاه آزادی بعد از اخراج ایمان صادقی دروازه‌بان تیم ملوان و اعلام ضربه پنالتی به سود تیم پرسپولیس مازیار زارع درون دروازه قرار گرفت و ضربه پنالتی فرناندو گابریل بازیکن پرسپولیس را به زیبایی مهار کرد، بعد از این ضربه زارع دو سیو موفق دیگر هم داشت. سرانجام بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم ملوان خاتمه یافت.

لقب مازیار قایقران

پس از مرگ سیروس قایقران ستاره فوتبال گیلان پیراهن شماره ۹ این فوتبالیست در کلکسیون ملوان انزلی قرار گرفت که مازیار زارع این شماره را می پوشید و به خاطر محبوبیت لقب مازیار قایقران را از انزلی‌چی ها دریافت کرد.

باشگاه های مازیار زارع

۱۳۸۷ – ۱۳۸۳ : ملوان بندر انزلی
۱۳۸۷ – ۱۳۸۸ : پرسپولیس
۱۳۸۸: الامارات
۱۳۸۸ – ۱۳۸۹ : الاشارجه
۱۳۸۹ – ۱۳۹۱ : پرسپولیس
۱۳۹۱ – ۱۳۹۵ : ملوان
۱۳۹۵ خونه به خونه بابل

افتخارات ورزشی

جام حذفی فوتبال ایران
قهرمان: ۱
۱۱/۲۰۱۰ با پرسپولیس
انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x