حوادث

عاملان تیراندازی در ایذه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه با اشاره به دستگیری عوامل تیراندازی در یکی از محلات این شهر، گفت: ۲ باند سرقت از منازل و احشام در شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش تلنگر؛ حجت سفیدپوست اظهار کرد: هفته گذشته در پی وقوع یک فقره تیراندازی با سلاح شکاری در منطقه جاده اصفهان این شهر، یک نفر مجروح شد.

وی افزود: در پی این حادثه، ماموران پلیس اطلاعات با اقدامات اطلاعاتی برخی از عاملان به هویت معلوم را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر که آنها به جرم ارتکابی اعتراف کردند.

دستگیری باند حرفه‌ای سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در ادامه با اشاره به شناسایی و بازداشت یک باند حرفه‌ای و سابقه‌دار منزل در این شهرستان بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس آگاهی ‌فرماندهی ایذه، تعداد ۴ نفر با هویت معلوم در مخفی گاهشان دستگیر شدند.

سفیدپوست ادامه داد: در این عملیات اموال مسروقه شامل، طلاجات، دلار و سایر اموال مسروقه، یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق، یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی سمند که اخیرا از فروش اموال مسروقه خریداری کرده بودند، انواع سلاح‌های سرد، افشانه دفاع شخصی، مواد مخدر و مشروبات الکلی از آنها کشف و ضبط شد.

وی گفت: این افراد در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره انواع سرقت‌ها، از جمله پول، طلاجات از منازل اقرار و اعتراف کرده و در چندین فقره سرقت‌های مهمه و به عنف نیز تحت تعقیب بوده که تحقیقات در این رابطه نیز ادامه دارد.

سفیدپوست در این رابطه ادامه داد: دو نفر از مال‌خران سارقان نیز شناسایی دستگیر و مقداری اموال مسروقه از آنها کشف و ضبط شده است.

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار احشام

وی در ادامه نیز با اشاره به دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار احشام در شهرستان اضافه کرد: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، تعداد ۴ نفر به هویت‌های معلوم در مخفیگاهشان در حاشیه کوهستان توسط ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی ایذه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ایذه افزود: از نامبردگان یک دستگاه خودروی سواری که در سرقت‌ها از آن استفاده می‌شد، دودستگاه موتورسیکلت مورد استفاده سارقان در برخی سرقت‌ها از آنها کشف و توقیف شد.

وی در ادامه با اشاره به دیگر اشیا کشف شده از سارقان در این عملیات بیان کرد: مقداری مواد مخدر، یک عدد جلد کلت کمری، شبیه‌سازی اشیا دست‌ساز که از نظر ظاهری شبیه به اسلحه کلاشینکف و به منظور ترساندن چوپانان جهت سرقت احشام از آنها استفاده می‌کردند کشف و ضبط شد.

سفیدپوست با بیان اینکه در تحقیقات اولیه به ۱۴ فقره سرقت احشام اقرار و اعتراف کرده گفت: مالباختگان این سرقت شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند، همچنین تحقیقات تکمیلی جهت کشف سایر سرقت ها ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x