فوتبال

جیمی جامپی که مسی را ترساند

ورود یک جیمی جامپ به زمین در جریان دیدار دو تیم بارسا و اتلتیکو مادرید که به سرعت خود را به مسی رساند تا او را بغل کند، باعث ترس و وحشت ابرستاره آرژانتینی شد.

به گزارش تلنگر؛ دیشب بعد از شکست ۳-۲ بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا که در شهر جده عربستان سعودی برگزار شد، ورودی یک جیمی جامپ به زمین، که بعد از عبور از همه مامورین امنیتی، خود را به سرعت به مسی رساند تا او را در آغوش بکشد، باعث ترس و وحشت این ابرستاره آرژانتینی شد.

یکی از هواداران حاضر در استادیوم ملک عبدالله اسپورت سیتی شهر جده توانست از مامورین امنیتی حاضر در میدان عبور کرده و به سرعت به طرف مسی حرکت کند. در تصاویر تلویزیونی از لیونل مسی مشخص است که او با دیدن این جیمی جامپ دچار ترس شده چرا که نمی‌داند آیا او نیت خوبی دارد یا ممکن است بخواهد آسیبی به ستاره آرژانتینی بارسا وارد کند.

این جیمی جامپ در نهایت به مسی رسیده و او را بغل می‌کند ولی مسی در این لحظات دستهای خود را به هوا بلند کرده و به این ترتیب نشان می‌دهد که مطمئن نیست جیمی جامپ راه یافته به زمین چه قصد و نیتی دارد.

نیروهای امنیتی ورزشگاه در نهایت خود را به این جیمی جامپ رسانده و او را از مسی دور می‌کنند. مسی که شب تلخ و همراه با شکستی را پشت سر گذاشته آنقدر عصبانی و ناراحت است که فرصتی برای رفتن به سوی آن هوادار و دلجویی از او ندارد و درحالیکه سرش را پایین انداخته، آرام از محل دور می‌شود.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x