موسیقی و تجسمی

بیوگرافی راغب خواننده موزیک پاپ

امروزه موسیقی پاپ یکی از موسیقی های پرطرفدار در بین جوانان ایرانی می باشد که به تب خوانندگان موسیقی پاپ نیز طرفداران زیادی در کشور دارد. در این بین یکی از محبوب ترین خوانندگان حال حاضر موسیقی مصطفی راغب می باشد

به گزارش تلنگر ؛ امروزه موسیقی پاپ یکی از موسیقی های پرطرفدار در بین جوانان ایرانی می باشد که به تب خوانندگان موسیقی پاپ نیز طرفداران زیادی در کشور دارد. در این بین یکی از محبوب ترین خوانندگان حال حاضر موسیقی مصطفی راغب می باشد که اگرچه اخیرا با ارائه آهنگ های جذاب چند ماهی است که محبوبیت زیادی در بین افراد به دست آورده است اما این خواننده از سال ها پیش به هنر خوانندگی علاقه داشته و از همان ابتدا به دنبال آن بوده است. این خواننده با گروه ماکان بند نیز کنسرت برگزار کرده است.

در خصوص بیوگرافی راغب باید بدانید وی در اسفند ماه ۱۳۶۸ در شهر تهران به دنیا آمده و در شهر یزد بزرگ شده است. راغب خواننده جوان و فعال می باشد که در حال حاضر ترانه های او دست به دست چرخیده و محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مدرک تحصیلی مصطفی راغب، کارشناسی مدیریت می باشد و البته از سن شش سالگی این خواننده به نقاشی، بازیگری و خوانندگی علاقه داشته و وارد دنیای هنر شده است. تاکنون نیز توانسته در جشنواره های مختلف داخلی و بین المللی موفق شده و بیش از ۲۰ عنوان برتر در زمینه های مختلف هنری و فرهنگی را از آن خود کند.

زندگی شخصی مصطفی راغب

زندگی شخصی مصطفی راغب مهمترین بخش بیوگرافی راغب می باشد که لازم است بدانید این خواننده دوست داشتنی تاکنون در خصوص همسر و ازدواج اطلاعاتی نداده است و تمامی عکس هایی که از او در رسانه ها دست به دست می شود به صورت تکی یا با جمعی از دوستان است.

شروع فعالیت موسیقی راغب

شروع فعالیت موسیقی توسط مصطفی راغب به گونه ای بوده که در بیوگرافی راغب آمده است این خواننده کار آواز را از نوجوانی آغاز کرده و همانطور که گفته شد از کودکی نیز به خوانندگی و موسیقی علاقه وافری داشته است. اولین فعالیت این خواننده در زمینه هنر با اجرا در گروه های سرود و نقاشی رنگ و روغن و بازیگری در تئاتر و تلویزیون در دوران دانش آموزی بوده است. فعالیت رسمی این خواننده از سال ۱۳۸۵ آغاز شده و تاکنون توانسته قطعات زیادی را وارد بازار کند. ایشان در طول فعالیت هنری اش از خوانندگان و اساتید معروفی چون اکبر عزیزی، مجید کیانی، علی جهاندار و حمیدرضا نوربخش تاثیر پذیرفته و طبق گفته مصطفی راغب، اولین استاد ایشان آقای اکبر عزیزی بوده که پس از کسب تجربه از این استاد برای به دست آوردن تجربه بیشتر در زمینه موسیقی به تهران نقل مکان کرده است. این هنرمند همچنین در سال ۱۳۹۷ به صورت رسمی با موسسه آوازی نو آغاز به کار کرده که هدف وی تولید آثار فاخر و ماندگار با موضوعاتی چون دوستی، مهربانی، عشق و … می باشد. نکته مهم دیگری که در خصوص بیوگرافی راغب باید بدانید همکاری وی با هنرمندانی چون فرید سعادتمند، عبدالجبار کاکایی، بابک بابایی، علی قمصری و غیره می باشد چون با این خوانندگان توانسته قطعه های بسیار زیبایی را روانه بازار موسیقی کند. این خواننده محبوب کشوری در حال حاضر نیز مشغول به تدریس موسیقی و آموزش صدا سازی می باشد و اگرچه گفته که در این زمینه باید تجارب بیشتری به دست آورد اما تاکنون در این زمینه نیز بسیار موفق بوده است.

افتخارات و جوایز راغب

نکته دیگر در خصوص بیوگرافی راغب توجه به افتخارات و جوایز این خواننده محبوب و مردمی می باشد. در این خصوص باید بدانید وی تاکنون توانسته است جوایز متعدد و قابل قبولی را در جشنواره های موسیقی کسب کند. مثلاً این خواننده در جشنواره موسیقی جوان رتبه اول را به دست آورده است. همچنین در گروه نوازی برترین خواننده شده و رتبه اول مناجات خوانی در جشنواره جوان دانشجویی در لرستان را از آن خود کرده است. در سه سال متوالی از سال ۹۱ تا ۹۳ نیز در جشنواره بین المللی رضوی رتبه برتر چاووشی خوانی را به دست آورده و همچنین رتبه های اول تا سوم قرائت قرآن و اذان در سال های متوالی دوران تحصیلی را از آن خود کرده است. در جشنواره عترت دانشجویی لرستان نیز رتبه اول گروه همخوانی را به دست آورده و در زمینه مسابقات نقاشی و رنگ و روغن نیز در سال های دوران تحصیل رتبه دوم را کسب نموده است.

مداحی نکته مهم بیوگرافی راغب

شاید برایتان جالب باشد که در خصوص بیوگرافی راغب بدانید که این خواننده دوست داشتنی در ابتدای کار خوانندگی را با تلاوت قرآن و مداحی در سنین کم آغاز نموده و همانطور که گفته شد در این عرصه نیز جوایز متعددی را در مسابقات قرآنی و اذان خوانی کسب کرده است. در ایام محرم و عزاداری ها در محافل مختلف مداحی می ‌کرده و در همان زمان ها توانست با کسب رتبه های متعدد کشوری در زمینه قرائت، نظر اساتید را به خود جلب کند. هم اکنون نیز مشاهده می‌شود که مصطفی راغب در ایام محرم و عزاداری ها مداحی می کند. با وجود آهنگ زیبا و دوست داشتنی شب یلدا که به عنوان جدیدترین آهنگش خوانده است نیز در شب یلدا ۹۸ مهمان علی ضیا در شبکه یک بوده است.

آلبوم ها و کنسرت های این خواننده

کنسرت های مصطفی راغب با وجود محبوبیتی که دارد جزو کنسرت های پرطرفدار در کشور می باشد که شامل اثر موسیقیایی روایی رستم و سهراب، اثر موسیقیایی روایی لیلی و مجنون، کنسرت همنوازان راز، اثر موسیقیایی نمایش موسی و شبان، کنسرت نوستالژیک یک و دو، کنسرت بهاریه، کنسرت ندای آغاز، کنسرت ارکستر موج نو به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری، کنسرت دیوار و چین به سرپرستی و آهنگسازی علی قمصری می‌شود. این خواننده عزیز همچنین آلبوم ها و آهنگ هایی وارد بازار موسیقی کرده که مهمترین این آهنگ ها شامل همینه عشق، چشم های تو، صدای باران، شب یلدا، نرو، دوست دارم، دلبری، پروانه، بی هوا، انتظار و کار بهار می باشد. بسیاری از طرفداران وی اذعان کردند که دلنشین بودن صدای راغب مهم ترین دلیل محبوبیت او در بین جوانان می باشد به طوری که در حال حاضر نه تنها جوانان بلکه بسیاری از دیگر افراد نیز طرفدار پروپا قرص راغب هستند.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x