حوادث

رویت شی نورانی عجیب در آسمان امریکا

رویت دست کم سه شیء درخشان عجیب در آسمان لاس وگاس خبرساز شده است.

به گزارش تلنگر؛ یوفو یا همان « شیء پرنده ناشناس »، شاید کمتر کسی در جهان پیدا شود که این نام را نشنیده باشد. تاکنون تصاویر مختلفی از آن‌ها در سراسر جهان توسط شهروندان عادی تهیه شده است، اما هیچ کس منشاء دقیق آن‌ها را نمی‌داند. در حالی که برخی این اشیاء پرنده را تکنولوژی پیشرفته برخی کشور‌های جهان قلمداد می‌کنند، اما برخی ماهیت آن‌ها را فرازمینی و متعلق به موجودات فضایی می‌دانند.
این اشیاء پرنده هر چه که باشند، اما تاکنون کسی نتوانسته روی زمین نشانه‌ای از آن‌ها بیابد. شاید در آینده‌ای نزدیک سرانجام جهانیان منشاء این سفینه‌های درخشان در آسمان را دریابند.
ویدئویی که به تازگی منتشر شده است  تعدادی از این اشیاء درخشان را در آسمان شهر لاس‌وگاس نشان می دهد. یکی از ساکنان محلی سرگرم تماشای آسمان بود که یک شیء بزرگ درخشان را که شناور بود مشاهده کرد.  این در حالی بود که لحظاتی بعد دو شیء درخشان دیگر نیز در کنار شیء درخشان نخست ظاهر شد. در این ویدئو این سه شیء در حالی که با قرارگرفتن در اطراف یکدیگر یه مثلث را ایجاد می کنند دیده می‌شوند.
هنوز نام شخصی که این ویدئو را تهیه کرده مشخص نشده است. این ویدئو پس از انتشار توسط یک کانال یوتیوب  در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شد. ادمین این کانال در توضیح این ویدئو نوشت: « شخصی که این ویدئو را از بالکن خانه اش تهیه کرد گفته بود در هنگام فیلم‌برداری صدای یک بالگرد را در نزدیکی این اشیاء پرنده ناشناس درخشان شنیده است.
انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x