شهرنشینی

حل مشکلات کارکنان شورای حل اختلاف کاشان

رییس شورا‌ی حل اختلاف استان اصفهان و هیأت همراه از شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی کاشان بازدید و بازرسی کردند.

به گزارش تلنگر؛ سید محمد موسویان رییس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان، بختیار نصرآبادی؛ قاضی و مدیر نظارت و بازرسی شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان و اسماعیلی؛ مدیر رسیدگی به شکایات مردمی شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از شعب و اجرای احکام شورا‌های حل اختلاف حوزه قضایی کاشان بازدید کردند و از نزدیک با نحوه فعالیت و عملکرد اعضا و کارکنان آشنا شد و نقاط قوت و ضعف آن حوزه را مورد ارزیابی و بررسی قرار دادند.

در این بازدید سید محمد موسویان ابتدا درباره اهداف شورا‌های حل اختلاف و ضرورت برقراری صلح و سازش بین اصحاب پرونده نکاتی را در جمع رییس دادگستری این حوزه قضایی و کارکنان شورا‌های حل اختلاف بیان کرد و در ادامه افضلی رییس دادگستری عملکرد این شورا‌های حل اختلاف در این حوزه قضایی را ارایه داد.

در پایان رییس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان و هیأت همراه از شعب شورا‌ها بازدید و راهکار‌هایی را درخصوص بهبود عملکرد شورا‌های حل اختلاف بیان کردند و کارکنان شورا‌های حل اختلاف مشکلات خود را مطرح و دستورات لازم صادر شد.

در این بازدید کمبود‌ها و نقاظ ضعف شورا‌های حل اختلاف ارزیابی و تجهیزات لازم نیز تخصیص داده شد همچنین ملاقات حضوری با مراجعین و ارباب رجوعان در راستای شنیدن مستقیم مشکلات و نیاز‌های آنان با رییس شورا‌های حل اختلاف استان و هیأت همراه ایشان برگزار گردید.

موسویان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و اعضا خدوم و زحمتکش شورا‌های حل اختلاف بعضی از نکات لازم را حضوراً به کارکنان تذکر داد و تصمیم گیری لازم جهت کاهش ازدحام جمعیت و تسهیل در امر رسیدگی‌ها اتخاذ گردید که به زودی اجرایی می‌گردد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x