حوادث

تجاوز عموهای شیطان صفت به برادر زاده ۱۰ ساله

پس از حامله شدن یک دختر بچه ۱۰ ساله ؛ راز تجاوز جنسی خوفناک دو عموی این دختر به وی افشا شد .

به گزارش تلنگر؛  پرونده یکی از تکاندهنده ترین جنایت های‌ شیطانی به جریان افتاد و دادگاهی دو عمو رابه جرم اذیت و اذیت کردن برادرزاده ۱۰ ساله شان محاکمه کردند
 این قربانی تجاوز جنسی حدود سه ماه پیش فرزند دختری که حاصل این تجاوز بوده را به دنیا آورد. این دختر ده ساله در اواسط ماه ژوئیه به حاملگی خود پی برد؛ زمانی که والدینش بدلیل شکم درد وی را به بیمارستان بردند.
پس از ناهمخوانی DNA نوزاد با عموی کوچک تر، که مظنون اولیه بود، عموی بزرگ‌تر توسط پلیس Police دستگیر شد. محاکمه عموی بزرگ تر یک ماه طول کشید و این مرحله برای برادر کوچک تر او ۱۸ روز بود.
حکم نهایی دادگاه اعلام شده که در ان هردو مرد مجرم شناخته شده‌اند. این دختر پیش از زایمان از مقام‌های‌ هند تقاضای اجازه سقط جنین کرده بود که دادگاه عالی هند این تقاضای را رد کرد.
این دادگاه گفته بود بر اساس تشخیص هیئت پزشکان، سقط جنین در ۳۲ هفتگی «هشت ماهگی» برای دختر خطرناک است. بر اساس قوانین هند، عمل سقط جنین پس از هفته بیستم حاملگی مجاز نیست مگر این که پزشکان تأیید کرده باشند جان مادر “در خطر” است.
این دختر ۱۰ ساله از یک خانواده بسیار فقیر است. پدر او از کارمندان دولت و مادرش خدمتکار است.هند دارای بالاترین میزان اذیت جنسی کودکان در جهان است.
این در حالی است که دراین جامعه، قربانیان بندرت درباره تجربه اذیت جنسی خود صحبت میکنند.برخلاف تصور عمومی، خطر تجاوز جنسی برای دختران و پسران دراین کشور یکسان است؛ برهمین اساس فرزندان خانواده‌های‌ ثروتمند و فقیر به یک نسبت در دسترس تجاوز هستند.
فعالان مدنی می گویند که بدلیل ترس خانواده‌های‌ هندی از برچسب‌هایی نظیر “بی‌ناموسی”؛ بیشتر قربانیان تجاوز موضوع رابه والدین یا معلم‌های‌ خود اطلاع نمیدهند.
انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x