حوادث

فوت ۲ نفر در تصادف ۲ موتورسیکلت در جاده کهریزک

سرهنگ احسان مومنی از تصادف دو موتورسیکلت با یکدیگر در جاده کهریزک و فوت دو راکب در این حادثه خبر داد.

به گزارش تلنگر؛ سرهنگ احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در ساعت ۲۱:۱۹ شب گذشته در مسیر جاده کهریزک جاده سایت دو دستگاه موتورسیکلت که در این محدوده در حال تردد بودند به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی منطقه ۱۹ پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر شد و ضمن ایمن سازی محل تصادف به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ تصریح کرد: با توجه به این تصادف و جلب توجه زیاد سایر شهروندان و رانندگان ایستاده و صحنه را مشاهده کردند، به همین علت شاهد بار ترافیکی در این محدوده بودیم که عوامل پلیس راهور مشغول روان سازی ترافیک شدند.

سرهنگ مومنی گفت: علت این حادثه انحراف از مسیر و سرعت زیاد راکبین این موتورسیکلت‌ها بوده که در این خصوص کروکی تنظیم و جهت سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری شد.

وی از راکبین موتورسیکلت خواست به هیچ عنوان از وسیله نقلیه جلویی خود سبقت ناگهانی نگیرند، چرا که در مسیر‌های دو طرفه که دید کافی نیست و سبقت اکثرا ممنوع است، نمی‌دانند که چه وسیله‌ای در حال آمدن به سمت آنان است، لذا سبقت گرفتن استقبال از خطر است.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x