در متن جامعه

بیوگرافی اشلی گراهام معروفترین مدل سایز بزرگ

به گزارش تلنگر: اشلی گراهام اولین مدل سایز بزرگی بود که بر روی جلد مجله‌ی “Sports Illustrated” قرار گرفت.

گراهام در سال ۲۰۱۶ بعد از ظاهر شدن در یکی از سه جلد Sports Illustrated با موضوع لباس شنا (Swimsuit Issue یکی از مجلات Sports Illustrated است که سالانه منتشر می‌شود)، در سرخط خبر‌ها قرار گرفت.

گراهام یکی از گران‌ترین مدل‌های جهان

در سال گذشته مجله‌ی فوربز لیستی از پردرآمد‌ترین مدل‌های جهان را منتشر کرد. گراهام در بین ده نفر برتر این لیست بود، او با یک فاصله از بلا حدید که رتبه‌ی نهم را داشت، در رتبه‌ی دهم قرار گرفت.
اشلی گراهام در تد
او با درآمد ۵٫۵ میلیون دلاری‌اش، اولین مدل سایز بزرگی است که به این لیست راه یافته است. البته بخشی از این درآمد به لطف مجموعه‌هایی است که در برند‌های “Addition elle” و ” Swimsuits For All” دارد.

اشلی در یک مرکز خرید کشف شد و حرفه‌ی مدلینگش را از سن ۱۲ سالگی آغاز کرد.

او با پدرش در یک مرکز خرید بود که مردی به آن‌ها نزدیک شد و از او پرسید که آیا دوست دارد یک مدل باشد. والدینش بیش از ۲۰۰۰ دلار خرج کردند تا بتواند در مدرسه‌ی مدلینگ نام‌نویسی کند.

او در مصاحبه‌ای با مجله‌ی ووگِعربی عنوان کرد “علت این که والدینم این کار را انجام دادند این بود که می‌خواستند من علاقه‌ی خود را پیدا کنم و مطمئنأ مدلینگ برای من به یک سبک زندگی و در نهایت به یک شغل تبدیل شد.

” وی ادامه داد “اگر به ۱۲ سالگی‌ام برگردم باز هم همین کار را انتخاب می‌کنم”. او مسئول ترویج یک هشتگ محبوب در شبکه‌های اجتماعی است و علاوه بر این که یک مدل موفق است.

تیپ خاص اشلی گراهام

سخنرانی تاثیر گزار TED اشلی گراهام

گراهام در سال ۲۰۱۵ با سخنرانی شورانگیزی با عنوان “سایز اضافه؟ بهتر است بگویم سایز من” که درمورد مثبت بودن و پذیرش بدن بود، صنعت مد را مورد خطاب قرار داد.

او در طول صحبتش مانترای خودش (مانترا مجموعه‌ای از کلمات و آوا‌هایی است که با آهنگ خاصی به دفعات تکرار می‌شود، چیزی شبیه به ذکر گفتن) را به اشتراک گذاشت و گفت “من جسور هستم، من می‌درخشم، من زیبا هستم، زیبایی چیزی فراتر از اندازه‌ها است ”.

از آن زمان تا به حال این واژگان به هشتگ محبوبی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند، این هشتگ شامل بیش از ۳۰۰هزار تصویرِ ادیت نشده از زنانی است که در هر شکل و سایزی تصویرشان را به اشتراک گذاشته‌اند.
او در مصاحبه‌ای گفت: “فکر می‌کنم امروز وظیفه‌ی من این است که به زنان بگویم که ارزشمند و زیبا هستند و با همین بدنی که دارند می‌توانند شاد باشند”.

 

او همیشه به اندازه‌ی امروز از اندامش راضی نبوده. درست است که اکنون مظهر عشق به خود است، اما همیشه این گونه نبوده. او تصدیق می‌کند که کسب اعتماد به نفس  مانند یک سیر و سلوک است و در ادامه توضیح داد که “این چیزی است که باید بخواهید و برای رسیدن به آن باید بجنگید”.

اشلی زمانی را به یاد می‌آورد که روحیه اش پایین آمده بود و می‌گوید “من مراقب خودم نبودم، وزن زیادی اضافه کرده بودم و مدیران برنامه‌هایم به من می‌گفتند که نمی‌توانم در کارم موفق شوم، چون بیش از حد چاق شده‌ام.

اما مادرم به من گفت تو به نبراسکا (محل تولدش) برنمی‌گردی، زیرا بدن تو قرار است زندگی هزاران نفر را متحول کند. ”

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x