خانواده

راز زیبایی دختران و زنان روس چیست؟

به گزارش تلنگر؛ روسیه با حدود ۱۴۵،۹۲۶،۰۰۰ نفر جمعیت نهمین کشور پرجمعیت دنیاست. تراکم جمعیت روسیه ۸٫۵۶ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایینترین نرخهای تراکم جمعیت در جهان به حساب می‌آید. همچنین، نرخ رشد جمعیت در این کشور اندکی زیر صفر است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. بر اساس سرشماری سال ۲۰۱۰، حدود ۸۱ درصد از مردم این کشور از قومیت روس اند. در مجموع ۱۶۰ گروه قومی در این کشور سکونت دارند. تاتارها ۳٫۹ درصد جمعیت روسیه را تشکیل می‌دهند و بزرگترین اقلیت قومی این کشور محسوب می‌شوند. اقوام اوکراینی، چوواش، باشقیر، داغی ، چچنی، و ارمنی نیز هر یک بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارند و آوارهای قفقازی، بلاروسی‌ها، آسی‌ها، آذربایجانی‌ها و قزاق‌ها ، تالش از دیگر اقوام پرجمعیت روسیه اند.
  از نظر فرهنگی، زنان مجرد یا بی شوهر در جامعه روسیه مورد تأیید قرار نمی گیرند. این همچنین زنان روسی را تحت تأثیر قرار داده و آنها را وادار نموده که با دقت مواظب چهره ظاهری خود باشند.
از نظر تاریخی و سنتی چنین وضع بوجود آمده که زن رسالت همسربودن و مادر بودن بردوش دارد، زیرا مردان همیشه بیشتر مصروف کسب حرفه و تأمین هزینه زندگی خانواده بودند. به زنان در کسب پول نقش درجه دوم داده میشد. این وضعیت نیز می تواند بر چهره ظاهری زنان روس تأثیر داشته باشد.
زیبایی زنان روسی همچنان توسط شرایط ژنتیکی و اقلیمی توضیح شده میتواند. رنگ روشن مو، پوست سفید و رنگ چشم نتیجه فرایندهای ژنتیکی است که هزاران سال تحت تأثیر آب و هوای سرد و مقدار کمی خورشید قرار گرفته است. علاوه بر این، طبق برخی مشاهدات، افرادی که در آب و هوای سرد زندگی می کنند دارای بینی های کوچک مقبول هستند. چنین شکل بینی از هدر رفتن گرما در آب و هوای سخت جلوگیری می کند.
یکی دیگر از عواقب آب و هوای سرد، زیبایی پوست خانم ها به دلیل لایه چربی زیر جلدی و خاصیت ارتجاعی بیشتر آن است.
در میان چیزهای دیگر، می توان فرض کرد که زیبایی است که زیبایی را ایجاد می کند. تعداد زیادی از خانم های زیبا در اطراف و در نتیجه رقابت نیز انگیزه ای است که زنان را ترغیب می کند تا به ظاهر خود توجه بیشتری مبذول نمایند.
انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x