ارتباطات

روش های به دست آوردن جم در بازی کلش رویال چیست؟

اگر از گیمرهای پلتفرم موبایل هستید و از بازی بسیار محبوب کلش رویال استفاده می کنید و نیاز به آموختن راه های به دست آوردن جم بازی و مزایای آن دارید، یا به دنبال یاد گیری این بازی و استفاده از امکانات آن هستید با ما همراه باشید تا در ادامه با بازی کلش رویال و روش های به دست آوردن جم در آن بیشتر آشنا شوید.

Clash Royale (کلش رویال) یک بازی در سبک استراتژیک و ساخته شده توسط SuperCell در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم اندروید و ios معرفی شد. Clash Royale در واقع چهارمین بازی تولید شده توسط سوپرسل است.کلش رویال از همان ابتدا محبوبیت بسیاری در میان طرفداران سبک استراتژیک پیدا کرد و توانست جایگاه خوبی در بازار فروش بدست بیاورد.

عامل اصلی محبوبیت این بازی برای گیمرهای پلتفرم موبایل، سبک بازی و نوع مبارزات تن به تن و یا دو به دو در آن بوده است. در بازی کلش رویال از ارز ها و عناصر زیادی استفاده می شود که الماس یا جم یکی از اصلی ترین و بهترین ارز های این بازی است و با در اختیار داشتن آن می توانید امکانات بسیار زیادی از بازی را آزاد کرده و فرآیند های متنوعی را در بازی انجام دهید.

شرکت سازنده بازی

شرکت سازنده ی این بازی شرکت خوش نام و نام آشنای سوپرسل (Super Cell) است. با اینکه این شرکت از ابتدای تاسیس خود در سال ۲۰۱۱ در کشور فنلاند هر ساله یک بازی را به مرحله آزمایش می رساند، تا به امروز تنها ۵ بازی را به صورت عمومی در اختیار گیمرها قرار داده است که همین ۵ بازی به موفقیت های فوق العاده ای دست پیدا کرده اند.

در سال ۲۰۱۳ و در همان سال های اولیه دو بازی ابتدایی که توسط این شرکت برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس عرضه شد به تنهایی توانستند به درآمد روزانه ۲۲ میلیون دلاری دست پیدا کنند که رقمی بسیار قابل توجه می باشد و نشان از محبوبیت و اعتماد با بازی های ساخته این شرکت است. نکته مهم درباره این شرکت این است که ساختار گرافیکی و بصری بازی های خود را از ابتدا حفظ کرده و اگر شما یکی از بازی های این سازنده را تجربه کرده باشید با دیدن بازی دیگر ساخته شده توسط این شرکت می توانید تشخیص دهید که بازی از ساخته های شرکت سوپر سل است.

معرفی بازی کلش رویال و کاربرد جم بازی

بازی کلش رویال یک بازی در سبک نبرد تن به تن است این نبرد در میدان یا همان Arena انجام می شود. به این صورت که دو نفر با استفاده از کارت های خود که به انتخاب خود می توانند آن ها را در شروع بازی از بین کارت های اولیه ای که در اختیار دارند به کار بگیرند شروع به رقابت با یکدیگر می کنند. اینکه هر نفر با چه استراتژی بخواهد بازی را شروع کند و در ادامه چه روند و استراتژی را در نظر بگیرد کاملا به کارت های انتخابی بازیکن بستگی دارد و می توان گفت هر شخص از ابتدای بازی استراتژی بازی خود را انتخاب می کند.

هر نفر در شروع بازی ۸ کارت را انتخاب می کند. این کارت ها هر کدام نشان دهنده ی شخصیت خاصی هستند که قدرت ها و توانایی های مرتبط با کاراکتر خود را دارند و در میدان نبرد با استفاده از آن ها باید به مقابله با رقیب خود بپردازید. لازم به ذکر است که رقیب نیز یک گیمر پلتفرم موبایل دقیقا با امکانات شماست که می تواند در هر جای دنیا حضور داشته باشد. یا می تواند دوست شما باشد و با داشتن آیدی کاربری او به مبارزه با او بپردازید.

همانطور که اشاره شد رقیب شما نیز از امکاناتی که شما در اختیار دارید استفاده می کند. تنها عامل تعیین کننده در نبرد می تواند استراتژی بازیکن باشد. شما می توانید با استفاده از پیروزی های متعدد و طی کردن مراحل به جم یا الماس دست پیدا کنید. با این الماس ها می توانید ویژگی هایی به بازی خود اضافه کنید و جذابیت بازی را دو چندان نمایید.

ویژگی های جم در بازی کلش رویال

  • ارتقا دادن نیرو های مبارز
  • خرید آیتم ها و کارت های جدید
  • بالا بردن سرعت بازی و سرعت ارتقا مبارزان
  • بالا بردن سطح و Level بازی خود
  • خرید عناصر مهم دیگر بازی
  • بالا رفتن سرعت باز شدن صندوقچه های جایزه

برای آزاد کردن این ویژگی ها باید جم کلش رویال را به دست آورید و یا از روش های موجود آن را خریداری کنید.

روش های به دست آوردن الماس یا جم در بازی کلش رویال

به صورت کلی دو روش برای به دست آوردن جم در این بازی پیش روی شماست

۱. روش رایگان به دست آوردن جم در جریان بازی

۲. روش خرید جم

در روش رایگان با طی کردن مراحل مختلف بازی، شرکت در نبرد های متعدد و پیروزی در نبرد های تن به تن و به دست آوردن امتیازات مختلف به صورت رایگان تعداد جم های خود را بالا می برید. این روش با توجه به روند بازی نیاز به گذراندن ساعت ها بازی و وقت گذاشتن دارد. اما در روش خرید می توانید با استفاده از پرداخت نقدی به راحتی میزان جم که در نظر دارید را به صورت اینترنتی تهیه کرده و آن را وارد حساب کاربری خود نمایید.

در صورت خرید جم در بازی کلش رویال ۳ راه برای استفاده از جم های خریداری شده دارید که در ادامه به توضیح آن می پردازیم:

  1. در صورتیکه می خواهید به صورت سریع السیر به نیروهای خود کمک رسانی کنید و در موقعیت بحرانی قرار دارید می توانید خیلی سریع صندوق های جایزه را باز کنید و از آن ها استفاده کنید.
  2. از این جم ها می توانید جهت شرکت در تورنومنت ها و مسابقات مختلف که دارای امتیازات بسیار خوبی هستند استفاده کنید و با پیروزی در نبرد های آن جایزه های بیشتری گرفته و سطح خود را به سرعت بالا ببرید.
  3. اگر نیاز به آپدیت نیرو های خود دارید می توانید خیلی سریع جم را تبدیل به سکه کنید و از آن برای آپدیت نیرو های خود استفاده کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x