خانواده

تن فروشی چند؟

تن فروشی درایران همانند دیگر کشورها رواج دارد اما روسپیگری دراین کشور جرم است و مجازات"حتی اعدام" دارد، جامعه‌شناسان دلایل روی‌آوردن زنان به این کار را فقر، بیکاری، اعتیاد، ازدواج اجباری،زیاده‌خواهی یا تنوع‌طلبی توسط مردان، وجود فضای یاس و ناامیدی در میان جوانان، نبود امکانات برای ازدواج و جدایی است.

به گزارس تلنگر، یکی ازآسیب های اجتماعی که زنان جامعه را درگیر خود کرده روسپیگری یاهمان تن فروشی است، زنانی که به ناچار برای امرار معاش وگذران زندگی خود تن به هرگونه خفت و خاری می دهند.

در این میان زنانی مجبورن برای گذران زندگی در ازای دریافت پول وارد رابطه جنسی با مردان متعدد شوند، آنان نه نتها هیچ لذتی نمی برند در نهایت دچار افسردگی و  دست به خودکشی می زنند.

از جمله دلایل روسپیگری به فقر، اعتیاد، بیکاری، نارضایتی جنسی زوجین، بالارفتن آمار طلاق، بی سرپرستی یا همون بد سرپرستی اشاره کرد.

هیجان های جنسی و  بلوغ زود رس باعث دوستی های خیابانی و در نهایت سکس  ………

با توجه به آمار جامعه شناسان آمار روسپیگری میان زنان متأهل ۱۱ درصد بیشتر از مجردها است، صد در صد روسپیان  با آگاهی همسرانشان فعال هستند، مردان معتادی هستن که همسران خود را معتاد میکنند تا از طریق آنان خرج اعتیاد خودرا دریافت کنند.

بحث دوم فرار دختران فراری یا خیابانی است، دختران خیابانی که از خانه فرار می کنند و مکانی برای زندگی ندارند به ناچار به پارکینگ ها، دکه های روزنامه فروشی و یا مکانیکی های پایین شهر رو می آورند و با کمال تاسف برای خورد و خوراک خود مجبور هستن دست به تن فروشی بزنن تا بتوانن شب را در آنجا بگذرانند.

تهیه گزارش این مطلب برای بنده خیلی دشوار است از این که در کشور جمهوری اسلامی ایران زندگی می کنیم ولی یکسری قانون بی بند و باری کشورهای اروپایی را داریم.

فقر فرهنگی؟

فقر فرهنگی یکی از عوامل موثر در ترویج روسپیگری است که  به استدلال نگارنده این مطلب نهادینه شدن این موضوع باعث بی بند و باری در جامعه می شود.

در زمانی که وضع فرهنگ جامعه شرایط  ازدواج دائم جوانان با توقعات آنان از جمله منزل شخصی، خودرو، فرصت شغلی مناسب را ندارد واز طرف دیگر قبیح دانستن ازدواج موقت در عرف جامعه ایران و آمورش های تفکیک جنسی امروز درکشور در بهترین شرایط شاهد ازدواج های رنگی یا هم خانگی های غیر رسمی باشیم.

انتخاب های اشتباه و فرصت سوزی های جوانی و ترد شدن  از خانواده و عدم حمایت مالی از سمت خانواده و آموزش هایی که  پولی از ان در نمی آید و پس از چندروز گرسنگی مجبور به قبول پیشنهاد های جنسی وبزرگ تر شدن دومینوی اشتباهات شود .

نظریه سردبیر: 

متاسفانه مقابله با روسپیگری در کشور جایگاهی ندارد و همین عامل امروزه به یک معضل بزرگ تبدیل شده است امیدوارم دولت جدید با یک دید مقابله ای با این موضوع بتواند چاره ای بیاندیشد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x