ارتباطات

تفاوت کابل شارژر و شارژر اصلی و تقلبی

زمانی که شارژر گوشی به مشکل بر می‌خورد، باید درصدد تهیه‌ی یک شارژر جایگزین بود. فرقی هم ندارد که از چه گوشی استفاده می‌کنید. اما نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه کرد این است که برای تشخیص یک شارژر اصلی باید به چه نکاتی توجه کرد؟ ما در این مقاله قصد داریم در خصوص چگونگی خرید شارژر هواوی صحبت کنیم تا اگر صاحب این برند از گوشی هستید و نیاز به یک شارژ مناسب دارید، بتوانید بهترین آن را تهیه کنید. ضمناً در نظر بگیرید که کابل شارژر این گوشی نیز باید دارای استانداردهای مناسب باشد تا عمر شارژر و باتری گوشی با افزایش چشم‌گیری روبرو شود.

تفاوت‌های کابل شارژر و شارژر اصلی و تقلبی

برای این که بتوان تفاوت‌های یک شارژر اصل هواوی و همین طور کابل آن را شناسایی کرد باید به موارد مختلفی توجه نمود. ما در ادامه به این موارد مهم با جزئیات مناسب خواهیم پرداخت:

  • کیفیت نوشته‎‌های روی شارژر

دقت کنید که برای تشخیص کابل شارژر اصلی هواوی باید نوشته‌های روی شارژر کاملاً با چشم قابل مشاهده باشد و هر گونه زدگی بر روی نوشته‌ها و یا ناخوانایی، شما را به تقلبی بودن آن مشکوک نماید. ضمناً در نظر داشته باشید که بر روی شارژر اصل هواوی کلمات اضافی دیده نمی‌شود و حتی استفاده از جوهرهای مخصوص کار را برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن راحت‌تر خواهد کرد. با در نظر گرفتن این موضوع کار سختی برای خرید شارژر هواوی نخواهید داشت.

  • توجه ویژه به لوگو

نحوه‌ی درج لوگو هواوی بر روی شارژر به گونه‌ای است که تمامی حروف‌ها با استفاده از یک فونت و ضخامت خاص نوشته شده است. بنابراین هر گونه علامت که تفاوتی را در چگونگی درج لوگو بر روی شارژر ایجاد کند، نشانه‌ای از اصل نبودن کالا خواهد بود.

  • اسکن بارکد

یکی از راه‌های بسیار حرفه‌ای تشخیص اصل بودن کابل شارژر هواوی که در هنگام خرید شارژر هواوی باید به آن توجه کرد، استفاده از اسکن بارکد روی محصول است. در واقع اگر کد درج شده روی آداپتور با بارکد یکسان باشد، به معنای اصل بودن شارژر خریداری شده هواوی خواهد بود. این راه ساده و البته مهم در اکثر موارد توسط خریداران نادیده گرفته می‌شود که تأکید اکید داریم که به آن توجه کنید.

  • بررسی ظاهری شارژر

دقت کنید که شکل ظاهری کابل یا شارژر هواوی باید بررسی شود به طوری که در کابل شارژرهای تقلبی هواوی، زوایا و حتی لبه‌های محصول دارای انحنای بیشتری هستند. ضمن اینکه ممکن است پلاستیک بیشتری نیز داشته باشند. اما پر واضح است که شارژر اصل هواوی از لبه‌های صاف برخوردار بوده و کمترین برجستگی را خواهد داشت. ضمناً توجه داشته باشید که شارژر هواوی اصل در بخش برند دارای یک فرورفتگی خاصی است که این مهم در محصولات تقلبی در نظر گرفته نمی‌شود.

  • قیمت پایین

شاید ساده انگارانه باشد اما هر محصول اصل دارای یک قیمت ثابت است و کابل شارژر هواوی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. در واقع اگر در هنگام خرید شارژر هواوی قیمت ارائه شده بسیار پایین‌تر از انتظارتان بود، به اصل بدن محصول شک کنید. البته این موضوع منافاتی با باانصاف بودن فروشنده ندارد. در کنار قیمت شارژر، حتما وزن آن را نیز در نظر بگیرید چرا که بیش از اندازه سبک بودن کابل شارژر یا حتی سنگین بودن آن، از نشانه‌های فیک بودن محصول خواهد بود.

تفاوت کابل شارژر و شارژر اصلی و تقلبی

خرید شارژر اصل هواوی از امگا باتری

با توجه به مواردی که برای چگونگی تشخیص کابل شارژر گوشی هواوی عنوان شد به راحتی می‌توانید برای خرید شارژر هواوی اصلی اقدام کنید. حال برای این که یک خرید بی‌دغدغه‌تر داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید شارژر هواوی از امگا باتری استفاده کنید. این سایت با دارا بودن لوازم جانبی مختلف از برندهای معروف مانند سامسونگ، شیائومی و هواوی شما را در خرید لوازمی مانند شارژر شیائومی، کابل شارژر هواوی و مواردی از این دست یاری خواهد کرد.

توصیه می‌کنیم که برای این منظور به فروشگاه امگا باتری مراجعه کنید و در صورتی که سوال یا ابهامی در این خصوص داشتید، با استفاده از شماره تماس‌های موجود با مشاوران این سایت در تماس باشید. ضمناً گفتنی است که خرید شارژر هواوی از امگا باتری می‌تواند مزیت‌های مختلفی مانند قیمت ارزان‌تر و ضمانت کالا را به دنبال داشته باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دیدن محصولات آن می‌توانید به آدرس الکترونیکی https://omegabattery.ir/ مراجعه نمایید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x