خانواده

با انتخاب یک سبد گل برای روی اپن، آشپزخانه خود را زیباتر کنید

انتخاب سبد گل روی اپن را با توجه به چیدمان و رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون انجام دهید تا رنگ گل ها به رنگ دکور منزل شما بیاید.
آشپزخانه یکی از بخش های منزل است که بسیار مورد توجه قرار گرفته و زیبایی و چیدمان آن تاثیر زیادی بر زیبایی خانه می گذارد. شما با راهکارهایی ساده مانند انتخاب یک سبد گل برای روی اپن می توانید فضای زیبا، شاد و زنده به آشپزخانه خود داده و محیط آن را گرم تر کنید. انتخاب سبد گل روی اپن را با توجه به چیدمان و رنگ های مورد استفاده در دکوراسیون انجام دهید تا رنگ گل ها به رنگ دکور منزل شما بیاید.

با کمی گشت و گذار در دنیای وب مقاله ای را یافتیم که برای کسانی که قصد هدیه دادن دارند، می توانند از ایده های خلاقانه ای که در این مطلب بیان شده استفاده کنند. در محتوای قند پهلو ghandpahlu.com در مورد سبد گل با پول و اسکناس و راهنمای خرید و درست کردن آن با روش های ساده بیان شده است. با این ترفند می توانید جلوه و شکوه هدیه خود را چند برابر کنید.

مدل های مختلف سبد گل برای روی اپن

به صورت میانگین در جهان هر شخص در سال ۲۰۰ شاخه گل خریداری میکند این در حالی ست که این آمار در ایران به کمتر از ۱۹ شاخه می رسد. عدم توانایی مالی بیشتر ایرانی ها و قیمت بالای گل دلیل اصلی کاهش خرید گل ذر ایران است. هر چقدر خرید کمتر باشد وسواس در خرید گل بیشتر خواهد شد. افراد بیشتر به دنبال یک محصول خاص خواهند بود تا خرید خود را به بهترین شکل انجام دهند. سبد گل جزو محصولاتی ست که در کشور ما طرفداران بیشتری دارد. اگر به تعداد سبد گلهای آماده گلفروشی ها نگاهی بیاندازید و یا در مراسم های مختلف به سبد گل های های هدیه دقت کنید متوجه خواهید شد که سبد گل از چه میزان محبوبیت برخوردار است.

زمانی که شما به دنبال خرید یک سبد گل برای روی اپن بروید، مدل های مختلفی به شما پیشنهاد داده می شود. شما باید متناسب با سلیقه و البته چیدمان منزل خود یک مدل دلخواه خود را انتخاب کنید.

۱) سبد گل و گل آرایی در شیشه

یکی از ایده های جذاب و زیبا برای زیباتر کردن اپن آشپزخانه، استفاده از باکس های شیشه ای همراه با گل های داخل آن است. در صورتی که چیدمان منزل شما مدرن و مینیمال است، این مدل از سبد گل برای روی اپن می تواند انتخاب مناسبی برای شما به شمار رود. باکس های شیشه ای خود در مدل ها و اندازه های مختلف موجود هستند، شما می توانید برای مثال سه باکس با اندازه های مختلف اما ظاهر یکسان انتخاب کرده و روی اپن آشپزخانه خود قرار دهید.

۲) سبد گل حصیری

از دیگر ایده های زیبا برای قرار دادن گل روی اپن آشپزخانه، استفاده از سبدهای حصیری است. این سبدها معمولا قهوه ای رنگ بوده اما رنگ های دیگر آن ها نیز وجود دارد. ساده و کلاسیک بودن این وسایل تزئینی به چیدمان کلاسیک منزل شما ظاهری زیباتر و گرم تر خواهد داد.

۳) سبدهای گل چوبی

از دیگر انواع سبد گل برای روی اپن، می توان به سبدهای چوبی با گل های زیبای داخل آن اشاره کرد. معمولا این مدل از سبدهای گل به هر چیدمانی می آید و هر کس با هر سلیقه ای از آن استقبال خواهد کرد. سبدهای چوبی نیز اغلب به همان رنگ اصلی چوب هستند، اما شما می توانید از طرح های رنگی آن ها نیز استفاده کنید.

۴) استفاده از جام های بلند

اگر آشپزخانه شما بزرگ است، برای انتخاب سبد گل برای روی اپن می توانید از جام های مخصوص برای گل های طبیعی و تزئینی استفاده کنید. این جام ها بسیار زیبا بوده و ظاهری شیک و لاکچری به منزل شما می دهند.

در سبدهای گل معمولا از چه گل هایی استفاده می شود؟

زمانی که شما برای خرید سبد گل برای روی اپن به گل فروشی می روید، بعد از انتخاب سبد مورد نظرتان باید برای گل های داخل آن نیز تصمیم بگیرید.

۱) قبل از هر چیز برای انتخاب گل، به ماندگاری گل و سپس زیبایی آن ها توجه کنید. زیرا ممکن است شما یک گل بسیار زیبا را انتخاب کنید که ماندگاری کمی داشته و تنها چند روز بعد از خرید پلاسیده و پژمرده شود.

۲) همچنین باید انتخاب کنید که آیا گل ها از داخل سبد بیرون آمده و روی اپن آوریزان شوند و یا اینکه می خواهید گل ها تنها داخل سبد باشند.

۳) برای انتخاب گل نیز حتما با گل فروش مشورت کنید. معمولا در سبد گل برای روی اپن از گل های زینتی و رنگارنگ استفاده می شود.

۴) همچنین در انتخاب گل به سایز سبد گل نیز توجه می شود.

۵) برای سبدهای بزرگ می توان از گل هایی مانند لیلیوم، ارکیده، اورینتال و غیره استفاده کرد.

۶) برای سبدهای کوچک نیز گل هایی مانند لیسینتوس، قرنفل، میخک، آچیرلا و غیره انتخاب های مناسبی هستند.

نکات مهم در نگه داری گل های داخل باکس و سبد

بعد از آن که با مدل های مختلف سبد گل برای روی اپن و گل های مورد استفاده برای آن آشنا شدیم، می خواهیم بعد از خرید آن چه کنیم تا طول عمر مفید گل ها بیشتر شود؟ راهکارهای زیر به شما کمک می کند بتوانید بعد از خرید باکس و سبد گل تا مدت ها از آن استفاده کنید:

۱) سبد گل را در برابر نور مستقیم خورشید و یا لامپ های پرنور قرار ندهید. این کار باعث می شود گل ها فعال شده و زودتر پژمرده شوند.

۲) سبد گل برای روی اپن و یا روی میز را در برابر جریان هوای خیلی سرد و یا خیلی گرم قرار ندهید. برای مثال باید سبد گل در فاصله مناسب از کولر و یا شوفاژ باشد.

۳) اگر یک یا چند شاخه از گل ها خراب و پلاسیده شود، آن را بیرون بیاورید. زیرا گل خراب می تواند محیط را باکتریایی کرده و باعث خراب شدن گل های دیگر شود.

۴) برای افزایش طول عمر گل ها به آن ها غذای گل یا همان فلاور فود بدهید. برای این کار کافی است مقداری از فلاور فود را در آب حل کرده و به گل ها هنگام آبیاری بدهید.

۵) هنگام آب دادن به گل ها به جنس باکس و جعبه بسیار دقت کنید. اگر سبد شما مقوایی است، آب را دقیقا وسط گل ها و جایی که اسفنج قرار دارید، بریزید. زیرا ریختن آب بر روی مقوا باعث خراب شدن آن می شود.

۶) برای آبیاری گل ها، آبی را انتخاب کنید که بدون کلر و هم دمای با اتاق باشد. برای این کار کافی است چند دقیقه آب را داخل لیوان گذاشته تا هم دمای آن مناسب شده و هم در صورت وجود کلر ته نشین شود.

۷) برای ماندگاری سبد گل برای روی اپن همواره سعی کنید اسنفجی که گل ها داخل آن قرار دارد، مرطوب باشد.

۸) میزان آبی که به اسفنج می دهید، متناسب با نوع گل ها متفاوت است. اما به طور کلی در هر روز حداقل یک چهارم لیوان آب پای اسفنج بریزید.

قیمت سبد گل برای روی اپن چقدر است؟

در بخش پایانی از این مقاله می خواهیم بدانیم قیمت سبد گل برای روی میز چقدر است؟ قیمت این سبد گل نیز مانند هر دسته گل دیگر به فاکتورهای زیر بستگی دارد:

۱) نوع گل ها

۲) تنوع گل ها

۳) نوع سبد

۴) نوع دیزاین و طراحی

۵) تازگی گل ها

۶) خرید آنلاین و یا حضوری

۷) هزینه حمل و نقل در خرید آنلاین

قصد سورپرایز کردن عزیزانتان را دارید؟ سبد گل های منحصر به فرد ما آماده و مشتاق این کار هستند.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x