تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 11
کد خبر: ۱۹۵۶۹
شرکت خدمات و تجارت بم خودرو به عنوان نماینده رسمی شرکت کرمان موتور در حوزه خدمات پس از فروش با هدف حفظ سلامت مشتریان و کاهش ترددهای غیر ضروری در شرایط پاندمی ویروس کووید 19، فروشگاه اینترنتی قطعات یدکی محصولات کرمان موتور را با هدف تسهیل در فرآیند دسترسی مشتریان محترم به قطعات یدکی مورد نیاز خود ایجاد کرد.

به گزارش تلنگر، کامران شاکری مدیر عامل شرکت بم خودرو با بیان این مطلب که مشتریان علاوه بر دریافت خدمات از نمایندگان مجاز سراسر کشور، می توانند با مراجعه به آدرس Shop.bamkhodro.ir قطعات اصلی و شرکتی مورد نیاز را با قیمت‌های مصوب و در سریعترین زمان خریداری کرده و به صورت رایگان کالای خود را درب منزل دریافت کنند.

ضمناً مشتریان محترم در استان تهران می توانند علاوه بر خرید قطعات به صورت اینترنتی، با شماره گیری 02142724 از خدمات سرویس در محل شرکت بم خودرو نیز استفاده کنند .

امکان جستجوی محصولات به صورت پیشرفته ، امکان صدور فاکتور رسمی ، امکان رهگیری از وضعیت قطعات خریداری شده ، امکان تفکیک محصولات و نمایش قیمت ها برای مدل های مختلف از محصولات از مهمترین قابلیت‌های سامانه فروشگاه اینترنتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو است.

در ادامه ایشان با اعلام برنامه ریزی‌های انجام شده در حوزه تامین قطعات خاطر نشان کردند تمامی قطعات یدکی محصولات جدید شرکت کرمان موتور از قبیل خودروهای KMC T8 ، KMC K7 ، S5 TGDI و Lifan X70 پیش از ورود خودرو به بازار خریداری و وارد انبارهای شرکت شده تا مشتریان محترم با خیالی آسوده از ارائه خدمات مطلوب و متمایز و همچنین اطمینان از قیمت های شرکت نسبت به خرید محصولات کرمان موتور اقدام کنند.

ایجاد فروشگاه قطعات یدکی در شهرهای بزرگ، توسعه فروشگاه اینترنتی و فروش محصولات آپشن نیز از برنامه‌های آتی شرکت خدمات و تجارت بم خودرو اعلام شده است که نوید بخش ارائه خدماتی منسجم با محوریت افزایش دسترسی و رضایت به مشتریان خود است.

شاکری با آرزوی سلامتی برای تمام مشتریان با ابراز امیدواری از گسترش توزیع هوشمند قطعات شرکت بم خودرو در سطح کشور، ارائه این خدمات جدید را موجب رضایتمندی هر چه بیشتر مصرف کنندگان محصولات کرمان موتور دانستند.

انتهای خبر//ح.ع

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:

سیاسی بازی
یک داستان
آخرین اخبار
پربازدید ها
شبکه های اجتماعی