فوتبال

مهدی عبدی؛ آقای گل یا آقای حاشیه؟

مهدی عبدی ستاره جوان پرسپولیس این روزها بیشتر از آنکه در زمین فعالیت داشته باشد درگیر مصاحبه و فضای مجازی شده است؛ اتفاقی که نمی‌تواند برای آینده او پرسپولیس خوب باشد.

به گزارش تلنگر؛ مهدی عبدی ستاره جوان پرسپولیس در خصوص موارد مختلفی از فصل گذشته ادعا‌های حالی دارد. این روز‌ها زمزمه خروج عبدی از جمع سرخ‌پوشان زیاد است.

در روز‌هایی که زمزمه جدایی مهدی عبدی از پرسپولیس سر زبان‌ها افتاده، این بازیکن یک مصاحبه بلندبالای دیگر انجام داده و گفته: «تا وقتی آقای گل نشوم، از پرسپولیس نمی‌روم.» حقیقت آن است که در ۲ سال گذشته انبوهی از مصاحبه‌های مختلف با این مضمون از عبدی منتشرشده است. او مدام وعده درخشش و آقای گلی می‌دهد، اما در عمل پله به پله در حال تنزل است و این اواخر حتی از اینکه نیمکت نشین همیشگی تیم باشد هم احساس ناراحتی نمی‌کند. به شکلی عجیب حتی شایعه شد غیبت او در بازی پایانی فصل برابر فجر سپاسی به دلیل جراحی زیبایی بینی بوده که اگر صحت داشته باشد، واقعاً نوبر است!

این روز‌ها درخشش‌های مهدی عبدی فقط به عرصه رسانه‌ها محدودشده است. اساساً دریکی از همین مصاحبه‌های پرشمار بود که او به خودش لقب «مار زخمی» داد و حسابی بین هواداران رقیب سوژه شد. همه این‌ها در حالی است که از یکی مثل عبدی انتظار می‌رود به‌جای تمرکز روی حرف زدن، توان و انرژی‌اش را معطوف به موفقیت و اثرگذاری در زمین مسابقه کند. او قبلاً به‌وضوح نشان داده از استعداد کافی برخوردار است، اما غالباً متهم می‌شود به اینکه به‌اندازه کافی دونده و جنگنده نیست و بیش‌ازحد در فضای مجازی پرسه می‌زند.

ستاره جوان پرسپولیس راه خود را گم‌کرده است و به راه قائدی‌ها و حقیقی‌ها رفته است؛ آفتی که شهرت دارد و جوانان را تحت تأثیر می‌گذارد. بهتر است مدیران و مربیان این تیم او را به کناری کشیده و کمی توجیه کنند تا به‌جای توجه به خارج از مستطیل سبز خود را در زمین نشان دهد؛ کاری که بزرگان فوتبال آن را به‌خوبی انجام می‌دهند.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x