ارتباطات

خرید رپورتاژ از نشونت با محتوای تالیفی بهتر است یا محتوای بازنویسی شده؟

قدرتمندترین و تاثیرگذارترین چیزی که می توان برای تبلیغات در نظر گرفت منحصر به فرد بودن است و منحصر به فرد بودن با تولید محتوا امکان‌پذیر می شود.
زمانی که قصد خرید رپورتاژ آگهی دارید، بدون شک نگارش محتوا مهمترین مرحله از انتشار رپورتاژ خواهد بود. محتوای تألیفی اصطلاحی است که ارتباط نزدیکی با بهینه‌سازی موتورهای جستجو و سئو دارد. وقتی می گوییم محتوا اورجینال است، به این معنی است که زنده و منحصر به فرد است و شما نمی توانید آن را در جای دیگری ببینید. محتوای کامپایل شده نقش مهمی در رتبه بندی جستجو دارد. زیرا الگوریتم های جستجو نتایج بالایی به محتوای منحصر به فرد می دهند.

قدرتمندترین و تاثیرگذارترین چیزی که می توان برای تبلیغات در نظر گرفت منحصر به فرد بودن است و منحصر به فرد بودن با تولید محتوا امکان‌پذیر می شود. اما ساختن یک شاهکار آسان نیست. محصولات، برندها و بازاریابی شما تنها زمانی در مسیر درست قرار خواهند گرفت که تفاوت قابل توجهی با رقبای خود داشته باشید. البته بیشتر محتوای تولید شده توسط بازاریابان محتوا ترکیبی از محتوای رقبای آنها است. بنابراین بیایید در نظر بگیریم که چرا این نوع محتوا بسیار مهم است و از چه فرآیندی می توانید برای جداسازی محتوای خود استفاده کنید.

تولید محتوا چیست؟

انواع زیادی وجود دارد که گفتن آن سخت است. برخی از بازاریابان از محتوای دارای حق چاپ استفاده می کنند که بدترین آنها این است که برخی از ترجمه متن به زبان های دیگر استفاده می کنند، در حالی که برخی دیگر ترکیبی از این روش ها را ترجیح می دهند. در مورد محتوای تالیفی، این پیچیده‌ترین و البته قانع کننده ترین شکل تولید محتوا است. نویسنده محتوا بودن به این معناست که صفر تا صد محتوای پیش روی شما توسط نویسنده انجام می شود. این به معنای عدم استفاده از منابع دیگر یا عدم انجام تحقیقات کافی نیست. در عوض، همه آنها برای محتوای نویسنده استفاده می شدند و رنگ ها و بافت های متفاوتی به آنها داده می شد.

ویژگی های محتوای دارای حق چاپ

قبلاً وقتی در مورد محتوای تالیف شده صحبت کردیم، گفتیم که با محتوای Uique سروکار داریم. اما این نوع محتوا جز منحصر به فرد بودن چه چیزی می تواند باشد؟

تحقیق گسترده: برای هر محتوای مکتوب، البته زمان زیادی برای تحقیق صرف شده است. در غیر این صورت محتوا نه تنها فاقد اعتبار است، بلکه ارزشی نیز ندارد.

امتیاز بالا: این محتوا تکراری نیست و در هیچ وب سایت دیگری یافت نمی شود، سئو را بسیار مؤثر بهبود می بخشد.

خلاقیت: همه می‌دانند که خلاقیت در بازاریابی دیجیتال چقدر اهمیت دارد و خلاقیت در این محتوا به بالاترین حد خود رسیده است. زیرا شما در نتیجه زحمات خود متن را کلمه به کلمه می نویسید.

فرصت بروزرسانی: یکی از ویژگی های علم، امکان نقض یافته های پیشین است. این محتوا هم اگر درست و با دقت نوشته شود چنین شانسی دارد. شما به عنوان نویسنده به راحتی می توانید متن خود را لمس کنید، می توانید آن را به روز کنید تا با علم روز سازگارتر باشد و همیشه آن را مؤثر کنید.

چرا نوشتن محتوا اینقدر مهم است؟

شاید با خودروهای چینی در مقایسه با خودروهای اروپایی برخورد کرده باشید. صنعت خودروسازی چین با کپی برداری از محصولات معروف اروپایی و آمریکایی آغاز شد. یک مدل فورد یا آئودی را کپی می کردند و به نام های چینی می فروختند. بدیهی است که این خودروها هرگز جایگاه خود را به عنوان وسایل نقلیه اصلی در بازار پیدا نکردند و از نظر کیفیت هرگز واقعاً جا نیفتادند. باتری موبایل و لپ تاپ نیز وضعیت مشابهی در بازار دارند. اگر باتری شما خراب شود و به بازار بروید، با دو مدل “کپی” و “اورجینال” روبرو می شوید که مدل دومی از اولی گرانتر است. محتوا هم همینطور است!

محتوای اصلی و به عبارتی اورجینال موقعیت منحصر به فرد و ویژه ای را به شما می دهد که جایگزینی آن آسان نیست. موتورهای جستجو یا مشتریان، ارزش محتوای اصلی را تشخیص می دهند! این محتوا به شما کمک می کند در چشم مخاطبان خود خاص به نظر برسید. اگر وب سایت شما پر از محتوای تکراری است، دلیلی وجود ندارد که بازدیدکننده آن را با وب سایت مشابه دیگری جایگزین نکند! بنابراین محتوای یونیک در جذب و حفظ مخاطب اهمیت زیادی دارد.

یعنی هرگز از بازنویسی متن استفاده نکنیم؟

ما هرگز چنین چیزی نمی گوییم. اتفاقا ابزارهای زیادی برای دوباره نویسی متن وجود دارند. نمونه آن ابزار بازنویسی متن نشونت است. این ابزار متن ها را به صورت مفهومی (نه کلمه به کلمه) بازنویسی می کند و یک محتوای یونیک تحویل می دهد. از آنجائیکه مفهوم تکراری است، طبق تعاریفی که تا بحال کردیم شاید به کار بردن این محتوا در سایت خودتان به تنهایی چندان جالب نباشد. اما هدف این است که یک ارزش افزوده ای داشته باشد. بنابراین شما با بهبود محتوای بازنویسی شده می توانید یک محتوای کاملتری را نوشته و آن را منتشر کنید. محتوایی که تابحال هیچ سایتی منتشر نکرده باشید.

بنابراین بازنویسی متن می تواند به شما کمک کند در زمانی که اقدام به خرید ریپورتاژ یا خرید بک لینک از نشونت می کنید، دیگر هزینه های گزافی را برای تولید محتوا خرج نکنید. بلکه به کمک بازنویسی محتوا به سادگی یک متن یونیک و غیر کپی ایجاد کنید.

البته روش هایی نیز وجود دارد که می توانید متن خود را برای این هدف بهینه کنید. در صورتی که با این روش ها آشنایی ندارید می توانید از خدمات مشاوره سئو نشونت (https://neshoonet.ir/market/seo-consulting) استفاده نمائید. برای دریافت مشاوره کافیست با شماره ۰۹۱۱۴۹۳۴۶۲۳ تماس گرفته و وقت خود را رزرو نمائید.

منبع: نشونت

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x