تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 11
کد خبر: ۹۷۳۳
عدم تضییع حقوق ذی‌نفعان، ارائه خدمات بهینه، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه‌شدگان از جمله شاخص‌های ارائه خدمات غیر حضوری است.ا

 با توجه به الزام ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان، تحول در ارائه خدمات غیرحضوری و بهره‌مندی از فناوری اطلاعات در انجام فرآیندهای اداری، در حال حاضر زمینه ارائه خدمات مذکور به صورت غیرحضوری فراهم شده است.

با توجه به حجم بالای متقاضیان و مراجعان سازمان تامین‌اجتماعی و لزوم جایگزینی روش‌های بهینه، این سازمان با راه‌اندازی روش‌های نوین و غیرحضوری مانند ارسال لیست‌های بیمه به صورت الکترونیک، دسترسی آحاد بیمه‌شدگان به سایت‌های الکترونیکی و ارائه خدماتی که قبلا به صورت حضوری انجام می‌شد، تا حد چشم‌گیری تسریع در روند امور بیمه‌شدگان را سبب شده است.

تا پیش از این، بیمه‌شدگان ناچار به مراجعه و حضور در شعبات و صرف وقت و تحمل هزینه‌های مالی و روانی بسیاری بودند. در این راستا، گام‌های موثری جهت رفاه حال بیمه‌شدگان برداشته شده که راه‌اندازی سامانه متمرکز ارائه خدمات غیر حضوری از مهم‌ترین آن‌ها است.


عدم تضییع حقوق ذی‌نفعان، ارائه خدمات بهینه، تخصیص ظرفیت مناسب در شعب و جلوگیری از اتلاف وقت بیمه‌شدگان از جمله شاخص‌های ارائه خدمات غیر حضوری است.این سرویس با هدف مدیریت بهینه تقاضاها و تکریم و رفاه بیشتر بیمه‌شدگان پس از ایجاد بسترهای لازم، انجام آموزش‌های مربوطه به کارکنان و با استفاده از امکانات موجود تعریف شده است.


جرای موفق این طرح نیازمند آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی و همراهی ذی‌نفعان است تا با رفع ایرادات احتمالی در آینده نزدیک این طرح در همه کشور به اجرا درآید. 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:

از میان خبرها
خاطرات یک انقلابی
پربازدید ها
شبکه های اجتماعی