تاریخ انتشار: ۱۳:۴۸ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - 2019 April 20
کد خبر: ۹۷۹۸
تبلیغات فراورده‌ها فقط درصورتی در رسانه مجاز است که از سازمان غذا و دارو مجوز گرفته باشند.

به گزارش تلنگر؛ بر اساس اطلاعات به دست آمده توسط این پایگاه؛ در جلساتی که بین سازمان غذا و دارو با معاونت بازرگانی صدا و سیما، مقرر شد شرکت‌هایی که قصد تبلیغات محصول خود را داشته باشند، باید ضمن طی مراحل مشخص فراورده مورد بررسی قرار گرفته و اصالت پرونده تولید مشخص شود.

مدیرکل فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو با بیان اینکه متن تبلیغ داروهای طبیعی مورد بررسی قرار می‌گیرد،  سازمان غذا و دارو بر واقعی بودن کارکرد محصول تبلیغاتی توجه ویژه دارد که بر همین اساس فرایند تبلیغات و صدور مجوز آن تنها براهی موارد خاص قابل انجام است.

هیچ ضمانتی برای سلامت فراورده هایی تبلیغاتی در شبکه‌های ماهواره‌ای وجود ندارد، به قطع فراورده‌هایی که از شبکه‌های رسمی تبلیغ نمی‌شود؛ به این معناست که امکان گرفتن مجوز برای تبلیغ رسمی را نداشته‌اند و در نتیجه خرید و مصرف این فراورده‌ها اعم از داروهای چاقی، لاغری، انواع مکمل‌ها و ... پیشنهاد نمی‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:

از میان خبرها
خاطرات یک انقلابی
پربازدید ها
شبکه های اجتماعی