سیاست داخلی

آقای فتاح شما در جای درستی قرار دارید؛ اشتباه نکنید

برادر بزرگوارم جناب آقای فتاح؛ دوست دارم قبل از آنکه چیزی در خصوص کاندیداتوری شما در انتخابات ریاست جمهوری بگوییم نکاتی را در خصوص شما از مکنونات قلبی خود بگویم.

امیر محمدی در یادداشتی خطاب به سید پرویز فتاح برای پایگاه خبری تلنگر نوشت: جناب آقای مهندس فتاح شما برای من نمونه یک مدیر دولتی با لیاقت هستید و به نظر حقیر جایگاه فعلی که در آن قرار دارید منصبی بسیار مهم و حساس است که شما به‌عنوان یکی از معدود مدیرانی که به‌درستی در جایی گمارده شدند، بر آن تکیه زدید و تلاش دارید به مردمان این خاک خدمت کنید.

جناب آقای مهندس فتاح شما در دوران آقای محمود احمدی‌نژاد از وزرای ایشان بودید؛ هرچند که از عمق اختلافات شما با ایشان آگاهم اما می‌خواهم خدمتتان عرض کنم که مدیریت سیاست زده را تجربه کردید.

دولت این روزها مدیر دولتی نمی‌خواهد؛ نیازمند فردی است که بتواند سیاست‌گذار میان دستی خوبی جهت اجرای سیاست‌های کلی نظام و یک مدیر اجرایی توانمند باشد.

ما نیازمند فردی هستیم که بتواند شرایط را بشناسد و برای آن راه‌حل بیابد. راه‌حل‌هایی نه از جنس و سبک مدیران دولتی که بنشینند تا بودجه بیاید. رئیس‌جمهور آینده ما باید دست به آچار باشد؛ به این مفهوم که بتواند مشکلات کشور را ریشه‌یابی کند؛ داروی مسکن دهد، درمان موقت و درمان دائمی کند.

در شرایط فعلی کسی را نیاز داریم که توانایی مدیریت منابع اندک و خلق منابع را داشته باشد. سرمایه پذیر باشد و بتواند اقتصاد را به‌خوبی به‌پیش براند.

جسارت نباشد؛ من سلامت شما را قبول دارم و می‌دانم مدیر اجرایی و دولتی خوبی هستید؛ در مدیریت استراتژیک یا راهبردی و سیاست‌گذاری شما تردید دارم. البته که سرمایه پذیری هم مسئله‌ای مهم است که باید به آن پرداخت.

شما اکنون در جایگاه رفیعی قرار دارید که می‌تواند با حل مشکلات، منشأ عظیمی از خدمت به مردم باشد. این جایگاه که فاصله خوبی با حواشی سیاست دارد می‌تواند شمارا در عملکرد کمک کند.

چرا باید درگیر وضعیتی شوید که خود نیز می‌دانید برای آن آماده نیستید و ظرفیت عظیمی به نام فتاح را در موقعیتی نامناسب بسوزانید.

امیدوارم با تدبیر درست امور تصمیم بگیرید. اگر به این چالش رفتید که خداوند به همراهتان اما اگر ماندید و در همین جایگاه خدمت کردید ازنظر بنده برایتان بهتر است.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

کرمان موتور

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x