اخبار خودرو

کشنده قوی کرمان موتور «XT1856» رونمایی شد

کشنده XT1856 اولین محصول کار و تجاری کرمان موتور در نمایشگاه خودروی شیراز رونمایی شد.

به گزارش تلنگر؛ نمایشگاه خودرو شیراز از ۲۲ خردادماه آغاز به کار کرده و بسیاری از شرکت ها خودرو های کار و تجاری خود را برای نخستین بار در این نمایشگاه به نمایش درآمدند. یکی از این شرکت ها کرمان موتور است که کشنده XT1856، را به نمایش گذاشته است.

برند مادر این خودرو در حقیقت شرکت شاکمن چین است که تا کنون کشنده ای قابل قبولی را در بازار های جهانی عرضه کرده است. این کشنده قرار است توسط شرکت کارمانیا به عنوان یکی از زیر مجموعه های شرکت کرمان موتور در بحث خودرو های کار و تجاری تولید و در آینده نزدیک وارد ناوگان حمل و نقل شود.

به نظر می رسد کرمان موتور قصد دارد با عرضه کشنده XT1856 وارد حوزه خودرو های سنگین کار و تجاری شود و سهم مناسبی را از بازار خودرو های سنگین کسب کند.

مشخصات فنی کشنده XT1856

قلب تپنده کشنده جدید شرکت کارمانیا یک پیشرانه ۱۲.۵ لیتری ۶ سیلندر دیزلی ساخت شرکت کامینز است که می تواند نهایت قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۸۰۰ نیوتن متر را تولید و نیروی تولید شده را از طریق جعبه دنده اتوماتیک ساخت شرکت ZF به چرخ ها منتقل می کند.

از نکات مثبتی می توان در این کشنده به آن اشاره کرد هماهنگی مناسب موتور و گیربکس این خودرو است که همین عامل باعث شده تا مصرف سوخت کمتری نسبت به رقبا داشته باشد. از دیگر نکاتی که باید در مورد این کشنده به آن توجه داشت ظرفیت بار قابل قبول کشنده جدید کرمان موتور است. این کشنده ظرفیت بار ۴۴ تن را دارد که عدد مناسبی برای این خودرو به حساب می آید.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

کرمان موتور

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x