آموزش و پرورش

مدرسه کودکان استثنایی مادر شهرستان کوهدشت

معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان با اشاره به سیل فروردین‌ماه امسال، گفت: با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده شاهد ساخت ۴۷ باب مدرسه با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بودیم.
به گزارش تلنگر؛ یونس بهاروند در جمع خبرنگاران، با اشاره به افتتاح مدرسه کودکان استثنایی «مادر» شهرستان کوهدشت، اظهار کرد: علاوه‌بر ساخت این فضای آموزشی، سه مدرسه کودکان استثنایی دیگر در روستاهای گراب، چم‌کبود و شاه نظر توسط اداره‌کل نوسازی مدارس استان در دست ساخت است.
وی با اشاره به سیل فروردین‌ماه امسال در لرستان افزود: با مشارکت خیران مدرسه‌ساز در مناطق سیل‌زده شاهد ساخت ۴۷ باب مدرسه با اعتبار ۶۱ میلیارد و ۲۵۵ میلیون تومان بودیم که نشان از آمادگی و هم‌وغم این عزیزان در برطرف کردن مشکلات آموزشی دانش‌آموزان دارد.
بهاروند در خصوص مشخصات فنی مدرسه کودکان استثنایی کوهدشت، تصریح کرد: این واحد آموزشی که با مشارکت اسماعیل دوستی و اداره‌کل نوسازی مدارس ساخته شده دارای ۱۱۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی بوده و دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای احداث آن سرمایه‌گذاری شده است.
در این مراسم حجت‌الاسلام طهماسبی، امام جمعه کوهدشت ضمن قدردانی و تشکر ویژه از مدیرکل و کارکنان نوسازی مدارس به‌سبب ساخت فضاهای آموزشی مستحکم، ایمن و زیبا برای کودکان، خواستار توجه بیشتر مسئولان و مردم به دانش‌آموزان استثنایی شد.
وی با اشاره به آیات نخست سوره مبارکه بقره اظهار کرد: تأکید خداوند متعال به انفاق پس‌از ایمان به غیب و برگزاری نماز مؤید اهمیت بسزای این امر خطیر است، امری که مختص افراد متمول نیست بلکه شامل همه آحاد مردم می‌شود و البته اگر این‌کار به‌صورت واقعی در کشور و جامعه اجرایی شود دیگر شاهد کاستی و مشکلات نخواهیم بود.
گفتنی است، مدرسه کودکان استثنایی مادر شهرستان کوهدشت در هفته جاری طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین طهماسبی، امام‌جمعه کوهدشت، محمود ثمینی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، اسماعیل دوستی، خیر مدرسه‌ساز، بازگیران، معاون آموزش‌وپرورش استان لرستان، یونس بهاروند، معاون اجرایی و نظارت نوسازی مدارس لرستان و جمعی‌از مسئولان استانی، به بهره‌برداری رسید.
انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x