سلامت

تجلیل از کادر درمان بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز

در مراسمی با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان از کادر درمان و مدیریت بیمارستان حضرت فاطمه‌الزهرا (س) مهریز به خاطر فعالیت در پیشگیری از ویروس کرونا و رسیدگی به بیماران منطقه تجلیل شد.

به گزارش تلنگر؛ فرماندار مهریز با بیان اینکه بیمارستان شهرستان نسبت به ادارات و بخش‌های دیگر، نقش و اهمیت ویژه‌ای در ارائه خدمات دارد گفت: درمان بیماران و سر و کار داشتن با نجات جان انسان‌ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که بیمارستان منطقه با داشتن پزشکان و کادر درمان مجرب توانسته در این راه موفق باشد .

رضا زارع زاده مهریزی در این آیین افزود: همکاری مردم و تلاش شبانه‌روزی کادر درمان، پزشکان و پرستاران با اخلاص و ایمان نقش اصلی در کاهش و پیشگیری ویروس کرونا داشته و برای مهار کامل آن در ادامه و روزهای آینده به همکاری بیشتر نیاز مبرم است .

همچنین سید رسول محسن‌زاده مدیر بیمارستان مهریز به اهمیت و حساسیت درمان بیماران به خصوص مبتلایان به کرونا اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همدلی و همراهی پزشکان و مسوولان و بهره‌گیری و کمک متخصصان شاهد موفقیت‌های بیشتر در درمان بیماران کرونایی باشیم .

فعالیت درمانی و بهداشتی بیمارستان مهریز از سال ۱۳۷۲ آغاز شد که شامل درمانگاه عمومی و تخصصی ، بخش های زنان و زایمان ، جراحی، اورژانس، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی، دیالیز و چشم پزشکی است.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x