حوادث

تجاوز به دختر ۸ ساله در خیابان مولوی

پس از اتمام نقاشی خانه مرد، هستی شب‌ها کابوس می‌دید و گوشه‌گیر شده بود؛ باکم غذایی بهانه می‌گرفت. پس از چند روز بالاخره حرف زد و پرده از راز کثیف مرد شیطان‌صفت برداشت.

به گزارش تلنگر؛ پس از اتمام نقاشی خانه مرد، هستی شب‌ها کابوس می‌دید و گوشه‌گیر شده بود؛ باکم غذایی بهانه می‌گرفت. پس از چند روز بالاخره حرف زد و پرده از راز کثیف مرد شیطان‌صفت برداشت.

مأموران پلیس پس از بررسی‌های مقدماتی و تجزیه‌وتحلیل‌های ابتدایی به دستور قاضی دادگاه کیفری یک تهران تحقیقات خود را آغاز کردند و در ابتدا از پدر هستی ۸ ساله تحقیق کردند. پدر هستی گفت: جهت انجام نقاشی دیوار ساختمان به خانه ‌یکی از بستگان نزدیک به خانه این مرد رفته بودیم که متأسفانه در غفلت من در آن مکان دخترم هستی مورد تجاوز قرارگرفته است.

مادر هستی در تحقیقات پلیسی به مأموران گفت: شوهرم نقاش ساختمان است و برای اینکه هستی در خانه بهانه نگیرد دخترمان را به محل کارش می‌برد. مردی که از بستگانمان و ۵۶ سال دارد و متأهل است از همسرم درخواست کرد که برای نقاشی ساختمان به آنجا برود.

مادر هستی درباره تجاوز به دخترش توضیح داد: هستی پس از ۲ روز سکوت خود را شکست و ادعا کرد، هنگامی‌که با پدرش برای نقاشی ساختمان رفته بود مرد شیطان‌صفت به بهانه بازی هستی را به حیاط کشانده و به او تجاوز کرده است همچنین او دخترم را تهدید به مرگ کرد تا به کسی چیزی نگوید.

نیروی پلیس پس از هماهنگی با مقام قضایی بی‌درنگ در محل مذکور استقرار یافتند و مرد شیطان‌صفت را بازداشت کردند. بنابراین گزارش، متهم برای شروع تحقیقات تحویل مرجع قضایی کیفری یک استان تهران شد و رسیدگی جهت بررسی صحت ادعای شاکی ادامه دارد.

انتهای گزارش// ا.م

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x