حوادث

قتل ۷ نوزاد توسط پرستار با روش بی‌رحمانه

یک پرستار که مشکل روانی نیز داشت، اتهام قتل ۷ نوزاد در بیمارستان را تایید کرد.

به گزارش تلنگر؛ لوسی لیتبی پرستار یکی از بیمارستان‌های انگلیس، پس از اعتراف به قتل ۷ کودک گفت که برای کشتن ۱۰ نوزاد دیگر نیز برنامه داشته.

این قتل‌ها طی سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ هنگام کار در بخش نوزادان بیمارستان کنتس چستر رخ داده است. همچنین نامه‌های دست نویس از این پرستار در خانه‌اش پیدا شده که در آن به جنایت فجیع خود اعتراف کرده و نوشته بود: “من شرورم… من این کار را کردم. ”

در چهارمین روز محاکمه لوسی در منچستر به هیئت منصفه گفته شد که نامه‌هایی که توسط این متهم ۳۲ ساله نوشته شده بود، پس از دستگیری او پیدا شده است، از جمله نامه‌ای که در آن نوشته شده بود: ” من لایق زندگی نیستم، آن‌ها را از روی عمد کشتم» و «من هرگز بچه دار نمی‌شوم و هرگز ازدواج نمی‌کنم» و «به اندازه کافی خوب نیستم».

همچنین آنجا نامه‌های دیگری با این محتوا یافت شده است: «چرا؟.. چگونه این اتفاق افتاد.. چه چیزی منجر به این وضعیت فعلی شد؟» دادستان کل کشور می‌گوید که لوسی از عدم اجازه بازگشت به بخش نوزادان ابراز ناراحتی کرده و نوشته است: «من کار اشتباهی انجام ندادم و آن‌ها مدرکی ندارند، پس چرا باید مخفی می‌شدم؟

دست نوشته‌های پرستار قاتل

دست نویس پرستار قاتل

این پرستار فردی عادی نیست، او پس از قتل یکی از کودکان «لبخند» زده و حتی پس از کشتن او برای پدر و مادرش کارت همدردی فرستاد.

در موقعیتی دیگر، یک مشاور اطفال مدعی شده که لوسی را در حالی که قصد کشتن یک کودک را داشته دیده و غافلگیر شده است. پس از این پزشکان در مورد ارتباط بین مرگ‌های مشکوک و حضور لوسی در شیفت‌های شب، ابراز نگرانی کرده اند.

این پرستار قاتل در یک مورد قتل، دو نفر از سه قلو‌های یک خانواده را به قتل رسانده است. هنگامی که لوسی به شیفت‌های روز منتقل شد، این بخش با مرگ‌های بدون دلیل بیشتری مواجه شد.

لوسی از روش‌های مختلفی مانند تزریق هوا به برخی از آن‌ها به صورت داخل وریدی یا از طریق وارد کردن لوله به بینی، یا تغذیه نوزادان با شیر یا مایعات مسموم شده با انسولین برای کشتن بچه‌ها استفاده می‌کرد.

انتهای مطلب

 

 

 

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x