بازار مالی

ثبت نام و فعالیت در بروکر آلپاری به زبان ساده + مراحل ثبت نام

امروزه ایرانیان زیادی با توجه به کسب درآمد دلاری و جذابیت‌هایی که بازار مالی دارد مشغول به فعالیت در این حوزه هستند. اگر شما هم علاقه به فعالیت در این فضا پیدا کرده‌اید باید در یک کارگزاری معتبر و معروف ثبت نام کنید. بروکر آلپاری از معتبرترین و باسابقه ترین بروکرهایی است که به ایرانیان خدمات می‌دهد. سابقه بالای ۲۰ ساله این بروکر نشان دهنده اعتماد و پشتیبانی بسیار خوب مشتریان است. ثبت نام آلپاری بسیار ساده و سریع انجام می‌شود و بلافاصله می‌توانید به معامله در این بروکر بپردازید. با ما در این مقاله همراه باشید تا با نحوه ثبت نام و فعالیت در این بروکر بیشتر آشنا شویم.

بررسی بروکر آلپاری

بروکر آلپاری در بیش از ۱۵۰ کشور خدمات ارائه می‌دهد که کشور ایران نیز جزو این کشور‌ها قرار دارد. این بروکر اواسط دهه ۹۰ فعالیت خود را شروع کرد و توانست به مرور زمان در بین کاربران خود مخصوصا ایرانیان، اعتبار مناسبی کسب کند.

مجوزهای آلپاری

آلپاری دارای مجوزهای رگولاتوری FSA و FINCOM است. البته باید به این نکته اشاره کرد که این دو مجوز از رگولاتوری‌های معتبر نیستند اما توجه داشته باشید با توجه به تحریم‌های بین المللی ایرانیان، دسترسی به رگوله‌های معتبر میسر نیست.

تنوع حساب معاملاتی

در بروکر آلپاری از ۵ نوع حساب معاملاتی که ارائه می‌شود، می‌توانید یک یا چند نوع حساب را انتخاب کنید.

تنوع حساب‌های معاملاتی آلپاری در سطح مطلوبی است. این بروکر از حساب‌های استاندارد، ECN و PRO را با اهرم‌های متفاوت که از ۱:۵۰۰ تا ۱:۳۰۰۰ شامل می‌شود، پشتیبانی می‌کند.

تنوع نمادهای معاملاتی

معامله گران می‌توانند در آلپاری به طور تقریبی هر نوع نمادی که تمایل دارند را ترید کنند. طیف وسیع این نمادها که شامل جفت ارزهای کشورها، فلزات گران‌بها، شاخص‌های بورس کشورها و همچنین تعدادی از نمادهای ارز دیجیتال می‌شوند، نیاز معامله گران را به خوبی تامین کرده است.

پلتفرم‌های معاملاتی در آلپاری

بروکر آلپاری از پلتفرم متاتریدر پشتیبانی می‌کند. این پلتفرم مشهور سالیان سال است که میزبان خدمات دهی به معامله‌گران مخصوصا معامله گران ایرانی است. این پلتفرم در دو ورژن ۴ و ۵ تاکنون خدمات خود را ارائه کرده است و آلپاری نیز از این دو ورژن پشتیبانی می‌کند. نرم افزار متاتریدر هم برای نرم افزار دسکتاپ و هم تلفن همراه که شامل سیستم عامل‌های اندروید و ios می‌شوند و همچنین به صورت آنلاین بر روی وب سایت آلپاری موجود است.

پشتیبانی فارسی در بروکر آلپاری

پشتیبانی این بروکر بسیار سریع و دقیق گزارش شده است و معامله گران رضایت بسیار خوبی از بازخوردهای دریافتی توسط تیم پشتیبانی آلپاری دریافت کرده‌اند. تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته و همه روزه در خدمت پاسخگویی به مشتریان خود هستند. همچنین پاسخگویی به این عزیزان هم از طریق ایمیل و هم از طریق تلگرام انجام می‌شود.

ثبت نام و فعالیت در بروکر آلپاری به زبان ساده + مراحل ثبت نام

واریز و دریافت وجه در آلپاری

بروکر آلپاری با توجه به تحریم بودن مشتریان ایرانی خود روش‌های متنوعی برای واریز وجه در نظر گرفته‌اند.

روش‌هایی از قبیل ارزهای دیجیتال، پرفکت مانی، تاپ چنج و اسکریل از مشهورترین روش‌های واریز و برداشت وجه هستند. آسان ترین روش در این مورد استفاده از ارزهای دیجیتال است. نکته‌ای که باید در مورد استفاده از رمزارز‌ها بدانید توجه به شبکه‌ای است که می‌خواهید ارز خود را ارسال و یا دریافت نمایید.

اگر شبکه‌ی مبدا و مقصد یکی نباشد دارایی‌تان از بین خواهد رفت.

ثبت نام بروکر آلپاری

خدمات عالی و پشتیبانی قوی و سریع باعث شده است تا آلپاری در بین ایرانیان اعتبار ویژه‌ای داشته باشد. اگر قصد ثبت نام در آلپاری و فعالیت در این بروکر را دارید این آموزش را حتما در ادامه مطالعه کنید.

برای شروع ابتدا به صفحه اصلی سایت آلپاری مراجعه فرمایید. صفحه وب‌سایت فارسی آلپاری به تازگی آپدیت شده است و ایرانیان به آسانی بخش‌های مختلف آن را می‌توانند ارزیابی کنند.

برای ثبت نام در آلپاری بر روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. در این مرحله نیاز است تا قسمت‌های نام، نام خانوادگی، ایمیل و شماره همراه را وارد کنید. سپس پس از خواندن شرایط توافق‌نامه و تیک زدن آن بر روی ادامه کلیک کنید. البته برای مشاهده ویدیو ثبت نام آلپاریhttps://iranbroker.org/broker/alpari میتوانید به این لینک مراجعه کنید تا مراحل را آسان تر انجام دهید.

در مرحله بعدی باید کشور تابعیتی را از لیست کشور‌های موجود ایران را انتخاب کرده و شهر محل زندگی خود را وارد کنید. در مرحله آخر باید کد تایید را از طریق ایمیل یا پیامک وارد کنید تا ثبت نام شما کامل شود.

ثبت نام و فعالیت در بروکر آلپاری به زبان ساده + مراحل ثبت نام

کابین شخصی آلپاری

زمانی که ثبت نام آلپاری شما تکمیل شد و یا ورود به حساب آلپاری را انجام می‌دهید به قسمت کابین شخصی هدایت می‌شوید. در این صفحه هرآنچه که نیاز دارید برای مشاهده و مدیریت حساب‌هایتان و همچنین تغییر تنظیمات، مشاهده طرح‌ها و جشنواره‌ها و دانلود نرم افزارهای لازم برای شما فراهم است.

احراز هویت

شما می‌توانید برای آموزش دیدن و همچنین تست و بررسی بروکر آلپاری، ابتدا یک حساب آزمایشی یا دمو ساخته و در آن مشغول به فعالیت شوید. با این کار شما با مزایا و معایب پلتفرم و موارد مختلف بروکر آشنا می‌شوید و همچنین استراتژی معاملاتی خود را در این پلتفرم آزمایش می‌کنید. اما اگر مایل به ساخت حساب معاملاتی واقعی(Real) هستید و می‌خواهید که به حساب آلپاری واریز انجام دهید بایستی در ابتدا احراز هویت خود را در این کارگزاری ثبت کنید. بروکر آلپاری برای احراز هویت مدارک شناسایی متفاوتی را دریافت می‌کند. از جمله این مدارک عبارتند از:

  • گذرنامه و کارت ملی
  • فرم ثبت نام مشتری
  • مدارک بانکی
  • کارت اعتباری
  • تاییدیه انتقال الکترونیک وجه
  • مدارک دیگر(به درخواست آلپاری)

برای انجام احراز هویت نیز کافی است تا به بخش حساب کاربری و قسمت ویرایش اطلاعات رجوع کنید و مدرک مورد نظر را در قسمت مربوطه بارگذاری نمایید. همچنین بارگذاری مدارک از طریق ایمیل نیز انجام می‌پذیرد اما باید توجه کنید که در ایمیل ارسالی، شماره منحصر به فرد کابین شخصی خود را درج کنید.

افتتاح حساب آلپاری

برای افتتاح حساب، در بخش کابین تریدر به قسمت “حساب من” و سپس “حساب‌های تجاری” می‌رویم.

در این صفحه لیستی از حساب‌های موجود و ساخته شده توسط شما مشاهده می‌شود. اگر به تازگی ثبت نام در آلپاری کرده باشید این لیست را خالی می‌بینید.

برای ساخت حساب همانطور که گفته بودیم می‌توانید دو انتخاب حساب مجازی یا همان دمو و حساب حقیقی یا همان واقعی را داشته باشید. در قسمت حساب‌های تجاری من بر روی گزینه افتتاح حساب کلیک می‌کنید و از بین انواع حساب‌ها که شامل حساب ecn, standard, nano و ecn pro می‌شود یکی را برمی‌گزینید. پس از ساخت حساب یک نام کاربری و رمز عبور برای شما ساخته می‌شود که می‌توانید با وارد کردن آن در پلتفرم متاتریدر مربوطه وارد محیط معامله گری شوید.

تجارت در بازار فارکس و به طور کلی بازارهای مالی به دلیل ارزآوری و تجربه‌ جدید شغلی برای هر شخصی می‌تواند جذاب باشد اما باید دقت داشت که معامله گری یک حرفه محسوب می‌شود و باید در آن به مهارت رسید وگرنه چیزی جز زیان بدست نخواهید آورد. برای معامله در این بازار نیازمند یک بروکر معتبر هستید که با فعالیت ایرانیان در آن مشکلی نداشته باشد. بروکر آلپاری یکی از بهترین گزینه‌ها در این حوزه است. ثبت نام آلپاری همانطور که مشاهده کردید بسیار آسان و سریع انجام می‌گیرد و در صورت هرگونه سوال یا مشکلی پشتیبانی فارسی این بروکر آماده برطرف کردن آن هستند.
منبع: iranbroker.org

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x