سینما و تئاتر

معرفی و خلاصه فیلم سینمایی آواتار ۲

به گزارش تلنگر؛ Avatar ۲ ( آواتار ۲ )، یک فیلم سینمایی آمریکایی رو به اکران در ژانر علمی-تخیلی، اکشن و ماجراجویی بوده و محصول سال ۲۰۲۲ میلادی است.
تاریخ اکران فیلم‌های سینمایی آواتار ۳ و آواتار ۴:

لازم به ذکر است، فیلم‌های آواتار ۳ و ۴ هم به ترتیب در تاریخ‌های ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ و ۱۹ دسامبر ۲۰۲۶ اکران خواهند شد.

بازیگران فیلم سینمایی آواتار ۲:

سم ورثینگتون، زوئی سالدانیا، سیگورنی ویور، کیت وینسلت و ژول دیوید مور بازیگران فیلم سینمایی Avatar ۲ (آواتار ۲) هستند.

کمپانی توزیع‌کننده فیلم سینمایی آواتار ۲:

استودیو قرن بیستم، توزیع و اکران فیلم آواتار ۲ را برعهده خواهد داشت.

خلاصه داستان فیلم سینمایی Avatar ۲ (آواتار ۲)

۱۳ سال پس از وقایع فیلم اصلی آواتار، جیک سالی و نیتیری یک خانواده تشکیل داده‌اند و برای ماندن در کنار یکدیگر هر کاری انجام می‌دهند. با این حال، تهدید قدیمی دوباره بازمی‌گردد و پایان کار آغاز می‌شود؛ در‌نتیجه این خانواده مجبور می‌شوند پا را فراتر از جنگل‌های سیاره پاندورا بگذارند و به محیط‌های زیرآبی و آتش‌فشانی این سیاره مرموز بروند.

داستان آواتار

فیلم Avatar: The Way of Water یک گام به فروش ۲ میلیارد دلاری در گیشه جهانی نزدیک‌تر شده است. ددلاین گزارش داد که فروش جهانی فیلم آواتار ۲ به ۱.۹۳۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد که این فروش شامل بیش از ۵۷۶ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱.۳۵۳ میلیارد دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود. بدین ترتیب فیلم Avatar ۲ با عبور از فیلم Spider-Man: No Way Home با فروش بیش از ۱.۹۲۱ میلیارد دلار به ششمین فیلم پر فروش تاریخ سینما تبدیل شد.

فیلم آواتار

همچنین قابل انتظار است که فیلم Avatar: The Way of Water به‌زودی به فروش بیش از ۲ میلیارد دلار دست پیدا کند تا به ششمین فیلمی تبدیل شود که به این موفقیت دست پیدا کرده است. صد البته اکران در کشور چین نقش زیادی در موفقیت تجاری فیلم آواتار ۲ داشته است؛ این در حالی است که فیلم Spider-Man: No Way Home بدون بازار کشور چین به چنین فروشی دست پیدا کرده بود. در هر حال فروش موفق فیلم Avatar ۲ باعث شد تا ساخت دنباله‌های فیلم آواتار قطعی شوند.

سکانسی از فیلم آواتار

فیلم Avatar ۳ در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳)، فیلم Avatar ۴ در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) و فیلم Avatar ۵ در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۲۸ (۲ دی ۱۴۰۷)، ‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت. وظیفه کارگردانی تمامی قسمت‌های جدید فیلم Avatar بر عهده جیمز کامرون خواهد بود. علاوه‌‌بر کارگردانی، کامرون به‌همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو، وظیفه نوشتن هر چهار دنباله فیلم آواتار را نیز بر عهده دارد.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x