صادرات و واردات

معروف‌ترین وب‌سایت‌های خریدوفروش لوازم دست‌ دوم در دبی

امروزه به کمک وب‌سایت‌های خریدوفروش لوازم کارکرده این امکان فراهم شده تا بازار کالای دست‌دوم رونق زیادی پیدا کند؛ اما همچنان دیدگاه چندان مثبتی درباره خرید لوازم مستعمل در میان افراد جامعه وجود ندارد. برخی افراد تصور می‌کنند اگر خودرو، مبلمان، لوازم خانه، لباس، لوازم برقی و موارد مشابه دیگر را به‌صورت دست دو خریداری کنند، به این معنی است که بضاعت مالی کافی ندارند! درصورتی‌که خریدوفروش لوازم دست‌دوم یکی از راه‌های کسب درآمد و از طرفی دیگر نجات محیط‌زیست با جلوگیری از مصرف‌گرایی است.

کشور امارات متحده عربی مرکز خریدی بزرگ برای برندهای معروف دنیاست. اما این بدان معنا نیست که ساکنان دبی قدر خرید ارزان را نمی‌دانند به همین جهت اقدام به معرفی معروف‌ترین سایت‌های خرید آنلاین از دبی بخصوص خریدوفروش لوازم دست‌دوم در دبی کرده‌ایم.

۱. یلاموتور (Yalla Motor)

فروشگاه اینترنتی یلا موتور از معروف‌ترین سایت‌های خریدوفروش محصولات دست‌دوم در دبی است. باتوجه‌به اسم این وب‌سایت می‌توان حدس زد که یک سایت خریدوفروش ماشین دست‌دوم در دبی است. این سایت شرایطی را فراهم کرده تا افراد تصویر ماشین موردنظر خود را در آن بارگذاری کنند و با خریداران اتومبیل دست‌دوم به اشتراک بگذارند.

۲. محاره فرنیچر (Maharat Furniture)

وقتی صحبت از  سایت خریدوفروش مبلمان در دبی می‌شود ناخودآگاه به یاد معروف‌ترین سایت خریدوفروش مبلمان اداری دست‌دوم خواهیم افتاد چرا که تقاضای خرید مبلمان اداری دست‌دوم در دبی زیاد است. فروشگاه اینترنتی محاره فرنیچر یک سایت خریدوفروش لوازم دست‌دوم در دبی است که به‌صورت تخصصی بر خریدوفروش مبلمان اداری دسته دوم فعالیت می‌کنند.

۳. فلای ویل (Fly Wheel)

همانند فروشگاه اینترنتی یلا موتور، فروشگاه اینترنتی فلای ویل هم در زمینه‌ی خریدوفروش خودرو دست‌دوم فعالیت دارد. در این سایت می‌توانید به‌عنوان فروشنده، اقدام به فروش خودرو کنید یا به‌عنوان خریدار، خودروی کارکرده مدنظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید.

۴. برکه ال سماء  (Barkat Al Sama)

همانند فروشگاه اینترنتی محاره فرنیچر، فروشگاه اینترنتی برکت السما هم در زمینه‌ی خریدوفروش مبلمان اداری دست‌دوم فعالیت دارد. اگر به دنبال خرید یا فروش مبلمان دست‌دوم هستید، برکت ال سما، بهترین گزینه برای شماست.

۵. سل مای کار (Sell My Car)

همانند فروشگاه‌های اینترنتی یلا موتور و فلای ویل که در زمینه‌ی خریدوفروش خودرو دست‌دوم فعالیت دارند وب‌سایت سل‌مای‌کار هم در این زمینه فعالیت دارد. این سایت شرایطی را فراهم کرده تا افراد عکس خورد خود را در آن بارگذاری کنند و با خریداران ماشین دست‌دوم به اشتراک بگذارند.

چگونگی خرید از سایت خریدوفروش لوازم دست‌دوم در دبی

دبی یکی از ثروتمندترین مناطق جهان است و تجارت با این کشور می‌تواند برای شما فوق‌العاده باشد. یکی از راه‌های کسب درآمد از دبی، استفاده از سایت خریدوفروش لوازم دست‌دوم در این شهر است. اما شما به‌عنوان یک شهروند ایرانی با وجود تحریم‌ها امکان تجارت مستقیم با دبی را نخواهید داشت. شرکت بازرگانی سپاهان همراه به نشانی آدرس اینترنتی www.sepahanhamrah.com می‌تواند به این تجارت سودآور جامه عمل بپوشاند. این مجموعه در راستای پرداخت و دریافت‌های ریالی به شما بازرگانان و تجار محترم کمک می‌کند و صفر تا صد مراحل را برعهده می‌گیرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با ورود به سایت سپاهان همراه با کارشناسان و مشاوران مجرب این سازمان تماس برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x