فوتبال

عکس العمل نامزد پیکه به آهنگ جنجالی شکیرا

شکیرا به تازگی یک ترانه جدید منتشر کرده و در آن کنایه‌های تندی به جرارد پیکه و نامزد فعلی‌اش کلارا چیا مارتی زده است.

ه گزارش تلنگر؛ پس از اینکه شکیرا در آهنگ جدیدش حسابی از پیکه و نامزد جدیدش انتقاد کرده و جنجال زیادی بر پا کرده بود، کلارا چیا، نامزد ۲۳ ساله پیکه به خانه پدر و مادرش برگشت تا از حواشی دور بماند.

شکی باقی نمانده که شکیرا در آهنگ انفجاری جدیدش مستقیما پیکه و نامزدش را هدف قرار داده است. او به سن کلارا اشاره کرده و گفته که «من به اندازه دو تا ۲۲ ساله می‌ارزم»، و در جای دیگر با اشاره به خودش و کلارا گفته «تو فراری را با رنو تویینگو و رولکس را با کاسیو عوض کردی.»

گفته می‌شود پس از انتشار این آهنگ در ماه گذشته، کلارا به خانه مادر و پدرش در اسپانیا نقل مکان کرد تا از چشمان کنجکاو رسانه‌ها دور باشد. اما اکنون به زندگی سابقش برگشته و با پیکه در حال خروج از پنت‌هاوس این بازیکن سابق بارسلونا دیده شد. فیلم دوربین‌ها نشان می‌دهد که کلارا عینک آفتابی سفید به چشم دارد و با پیکه در ماشین می‌خندد و حال ظاهری خوبی دارد.

نظر می‌رسد که شکیرای ۴۵ ساله در حال انتشار آهنگ دیگری است و قرار است حسابی پیکه را به باد انتقاد بگیرد. آهنگ جدید این سوپراستار با همکاری «کارول جی» قرار است در تاریخ دوم فوریه منتشر شود؛ روز تولد خودش و پیکه.

انهای مطلب/ی.ن

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x