موسیقی و تجسمی

دلیل سیاه پوش بودن ماکان بند در کنسرت چه بود؟

به گزارش تلنگر؛ کنسرت ماکان بند ۲۳ بهمن ماه در برج میلاد با تیپ مشکی و آهنگ‌های غمگین با واکنش‌های زیادی از سوی کاربران مواجه شد و جنجال‌ها و حواشی هنوز با گذشت چند روز ادامه دارد. امیر مقاره در طول اجرای کنسرت ۲۳ بهمن، دو بار به هنگام اجرای برنامه به گریه افتاد، گویی در مراسم ختم کنسرت اجرا کرده بود. امیر مقاره و رهام هادیان دو خواننده ماکان بند، رفت، ناخدا، یه لحظه نگام کن خدا، دیوونه من، حیف، حق بده، نارنجی، دوره‌گرد و قصه من را اجرا کردند.

برخی کاربران از صحنه‌های غمگین این کنسرت انتقاد کردند و گفتند: پول دادیم که برای لحظاتی در کنسرت شاد باشیم، اما باید غمگین‌ترین ساعات را تحمل کنیم.

پس از گذشت چند ماه از حوادث اخیر در سال ۱۴۰۱، در نهایت خوانندگان شروع به برگزاری کنسرت کردند. اما کنسرتی که گروه ماکان بند روز گذشته اجرا کردند متفاوت بود. امیر مقاره و رهام هادیان با تیپ مشکی و سیاه و آهنگ‌های غمگین از چند روز گذشته سوژه شبکه‌ها اجتماعی شده و به بحث داغ تبدیل شده است،

بهمن ماه امسال تک‌آهنگ‌های برخی از خواننده‌های شناخته شده پاپ منتشر و به دنبال آن، کنسرت‌های موسیقی نیز پس از هفت ماه وقفه به صورت رسمی آغاز شد. نکته عجیب این کنسرت آن بود که برخلاف آنچه که تصور می‌شد، در طول این برنامه، هیچ آهنگ شادی خوانده نشد و تمام آهنگ‌ها، تمی غمگین داشتند. این اتفاق سبب شد تا مخاطب، شنونده یک جریان یکنواخت در طول کنسرت باشد. مخاطبانی که خیلی آرام سر جای خود نشستند و چندان به وجد نیامدند که بخواهند از جای خود بلند شوند.

گریه امیر مقاره در کنسرت ماکان بند

سیاه پوشیدن امیر مقاره در کنسرت

امیر مقاره در طول اجرای کنسرت ۲۳ بهمن، دو بار به هنگام اجرای برنامه به گریه افتاد، گویی در مراسم ختم کنسرت اجرا کرده بود. این اتفاق چندین بار با اعتراض بسیاری از مخاطبان همراه شد که با فریاد «شادش کن» از ماکان‌بند تقاضا کردند تا آهنگ‌های شاد بخواند، اما آن‌ها اصرار عجیبی بر روی اجرای آهنگ‌های غمگین داشتند و هیچ توضیحی هم نسبت به این اقدام عجیب خود ندادند.

گفتنی است، بر خلاف کنسرت امیر مقاره و رهام هادیان، کنسرت زانکو خواننده پاپ، شاد بود و او آهنگ‌های شادی را برگزار کرد.

اجرای ماکان‌بند در خوی

«ماکان بند» شامگاه یکشنبه ۲۳ بهمن طی ۲ سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه رفت. این اجرا هم از نظر قطعات و هم به لحاظ ترکیب نوازندگان نسبت به اجرا‌های گذشته ماکان‌بند، فضای متفاوتی داشت.

امیر مقاره و رهام هادیان در ابتدای کنسرت از حمایت طرفداران تشکر کرده و آن‌ها را خانواده بزرگ ماکان خطاب کردند؛ خانواده‌ای که در غم و شادی کنار هم هستند.

حواشی

اجرای شب گذشته با حضور یازده نوازنده سکشن زهی روی صحنه همراه شد. ماکان‌بند در این اجرا قطعاتِ سنگین با ریتم آرام را برای اجرا انتخاب کرده بود که اجرای این آهنگ‌ها با همراهی حاضران در سالن خوانده شد.

با توجه به بارش سنگین برف در شب گذشته، پیش‌بینی می‌شد که این اجرا با تاخیر بسیار آغاز شود، اما هواداران «ماکان بند» به موقع خود را به سالن اجرا رساندند تا کنسرت با حداقل تاخیر آغاز شود.

در سانس دوم این کنسرت، امیر مقاره خواننده گروه روی صحنه، مهمانی از شهر خوی را معرفی کرد. او یکی از اهالی شهر خوی بود که خود را به این کنسرت رسانده بود.

مقاره پس از معرفی این هوادار گفت: به محض بهتر شدن شرایط شهر خوی، کنسرتی رایگان در این شهر برگزار خواهیم کرد تا ثابت کنیم خانواده ماکان در شادی و اندوه کنار هم خواهند بود. امیدوارم مسئولان فرهنگی کشور، همراهی لازم را برای انجام این کار با ما داشته باشند.

انتهای مطلب/ی.ن

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x