حوادثعکس و فیلمفوتبال

کمک های محمد رضا گلزار به زلزله زدگان خوی غوغا کرد+ فیلم

جواد خیابانی که مدتی است برای کمک به مردم زلزله زده خوی و تهیه گزارش در آنجا حضور دارد در برنامه زنده فوتبال برتر از صحبت هایی را درباره حمایت های بیش از حد محمدرضا گلزار برای زلزله خوی و فرستادن کانکس هایی با حمایت این برنامه بیان کرد و گفت:

به گزارش تلنگر؛ هفته‌های گذشته بود که ویدئو‌هایی از حضور جواد خیابانی و محمد حسین میثاقی در مناطق زلزله زده خوی در فضای مجازی منتشر شد.

ظاهرا این دو مجری معروف تلویزیون برای بازدید و کمک به مردم خوی به این شهر سفر کرده بودند.

اما ساعاتی پیش محمدرضا گلزار بازیگر مشهور سینما با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرام اش به حمایت از جواد خیابانی پرداخته است.

البته جواد خیابانی در این ویدئو که به طور زنده با شبکه سوم و برنامه میثاقی در حال مصاحبه بود از گلزار بواسطه خرید صد‌ها کانکس برای مردم خوی تشکر ویژه‌ای می‌کند.

این حمایت‌ها و تشکر‌های گلزار و خیابانی در فضای مجازی برای یکدیگر با واکنش‌های متفاوتی از سوی اغلب کاربران مواجه شده است.

جواد خیابانی متهم به ریاکاری شد!

جواد خیابانی مجری و گزارشگر تلویزیون چندسالی می‌شود که در فضای رسانه‌ای مورد توجه است. او که یکی از قدیمی‌ترین گزارشگران تلویزیونی محسوب می‌شود مدت‌هاست به واسطه سوتی و البته جملات بعضا عجیب مورد توجه و انتقاد قرار گرفته است.

اگرچه خیابانی بار‌ها تلاش کرده درباره چنین مواردی در گفتگو‌های متعدد توضیح دهد و اشتباه را حق هر انسانی بداند، ولی نگاه به او در این چند ساله عوض نشده است.

به هر روی، جواد خیابانی همین روز‌ها دوباره در کانون توجه قرار گرفته و دست بر قضا این بار، اتفاق جدید ارتباطی با گزارش کردن یا مجری بودنش در تلویزیون نیست.

اخیرا فیلمی کوتاه از جواد خیابانی و محمدحسین میثاقی در خوی منتشر شده که آن‌ها را در حال کمک و یا تدارک کمک به زلزله زده‌ها نشان می‌دهد.

با این حال، تعدد دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی اطراف این دو نفر، این اتهام را متوجه جواد خیابانی کرده که برای ریا چنین کاری کرده‌اند. موضوعی که البته با توجه به شناختی که از خیابانی می‌رود چندان درباره اش صدق نمی‌کند.

اگرچه نیت‌خوانی افراد کار چندان ساده‌ای نیست، ولی جواد خیابانی پیش‌تر در اتفاقات مشابه هم تلاش کرده بود سهم خودش را در حد توان انجام دهد. به هر حال، اتهام تازه جواد خیابانی بعد از انتشار فیلم اخیر، تبدیل به سوژه خبرساز دیگری برای فضای مجازی شده است.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x