حوادث

تجاوز وحشتناک به دختر ۴ ساله و وضع حملش در بیمارستان!

به گزارش تلنگر؛ دخترک ۵ ساله در زمانی که باید بازیهای کودکانه می‌کرد روی تخت بیمارستان درد زایمان را تحمل می‌کرد. دردی که می‌توانست او را تا سر حد مرگ ببرد.

لینا مدینا در بیست و هفتمین روز از ماه سپتامبر در سال هزار و نهصد و سی وسه  در منطقه آندز کشور پرو در آمریکای لاتین به دنیا آمد.

این تجاوز جنسی که از نادرترین آنها نیز هست در یکی از شهرهای پرو به یک از بچه های ۴ ساله اتفاق افتاده است. موضوعی هولناک که برای کودکی اتفاق افتاده که هیچی شاید ازاین روابط نداند، امری که بسیار ظالمانه و پست است ولی این اتفاق شوم برای لینا مدینا یک اتفاق خوب محسوب می شد. بعد از تجاوزی که به او صورت می گیرد او حامله مشود و بچه ای بدنیا می آورد که باعث مادر شدنش می‌شود. بعدها لینا مدینا می‌گوید شاید بهترین روزهای زندگی اش در کنار فرزندش در کودکی بوده است و حاظر نیست این حس را با هیچ چیز عوض کند. او می‌گوید ” شاید تجاوز به من کاری ظالمانه بوده است و بسیار ننگین ولی برای من نعمتی بود که تا الان هنوز هم شیرینی آن روزها را احساس می کنم “.

لینا مدینا که عنوان جوان ترین مادر دنیا با سن ۵ سالگی و جوان ترین زن دنیا با سن ۵ سالگی را به خود اختصاص داده است داستانی تقریبا عجیبی را از زندگی او را یکی از مجلات امریکایی چاپ شده است که در زیر به آن اشاره می کنیم.

ماجرا  از زمانی شروع می‌شود که لینا مدینا تازه وارد ۳ سالگی می‌شود و در اولین روز‌های ورودش به سن ۳ سالگی لینا مدینا با اتفاقی عجیب روبرو می‌شودو از بدن خود خون‌های زیادی را مشاهده می‌کند  و پدر و مادر او با مراجعه به دکتر  متوجه می‌شوند که او دچار عادت زنانه در این سن شده است و این یک موضوع نادر است دختر ۵ ساله که مادرشد​​​.

از این موضوع یک سال می‌گذرد و لینا مدینا مانند دختران ۱۵ و ۱۶ سالگی لکه‌های خون را هر ماه تجربه می‌کند تا این که اتفاقی بدتر برای او می‌افتد و او در سن ۴ سالگی مورد تجاوز فردی پست فطرت که اشاره‌ای به آن شخص نشده است قرار می‌گیرد و این تجاوز باعث اتفاقی عجیب‌تر در زندگی او می‌شود.

دختر مورد تحاوز قرار گرفته

چند ماهی از تجاور به او نگذشته است که شکم او کم کم باد می‌کند و پدر و مادر لینا مدینا از ترس این که دخترشان تومور یا غده‌ای در شکم دارد به پزشک مراجعه می‌کنند.

پزشکان بعد از آزمایشات زیاد به آن‌ها می‌گویند او حامله است و جای نگرانی نیست.

این خبر شک بزرگی به خانواده آن‌ها وارد می‌کندولی تصمیم به بدنیا آوردن بچه می‌گیرند   و بعد از ۹ ماه بچه اش را به صورت سزارین و سالم  در یکی از بیمارستان‌های پرو بدنیا می‌اورد.

 دختر ۵ ساله که مادرشد​​​

یک دختر مورد تجاوز قرار گرفته

لینا مدینا  بعد از این در تاریخ  جوانترین مادر دنیا شناخته می‌شود او بعد از بدنیا امدن بچه اش در همان سن ۵ سالگی وظایف مادریش را بخوبی انجام داد و به بچه اش شیر می‌داد مادری که انگار خود بچه است جالب است بدانید با اینکه مادر بود به طور طبیعی به مدرسه می‌رفت درس می‌خواند حتی با بچه اش در سر کلاس درس حاظر می‌شد و با همین روند تا لیسانس پیش رفت و مدرک کارشناسی خود را گرفت.

لینا مدینا  وجود این بچه را در زندگی خود یکی از شانس‌های زندگی خود دانسته است  که خداوند به او لطف داشته است.

او که دیگر تا سن ۳۹ سالگی ازدواج نکرد و در سن ۳۹ سالگی ازدواج کرد صاحب فرزند دیگری شد.

فرزند اولش در سن ۴۰ سالگی به دلیل سرطان استخوان درگذشت مدینا تا همین الان با شوهرش در کالفیرنیا به خوبی زندگی می‌کنند و بیش از ۸۰ سال عمردارند بعد از این ماجرا حساس شدن روابط جنسی در بچه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای مطلب/ ا.م

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x