سیاست داخلی

از انتقاد یک دانشجو از بی عرضه‌گی مسئولان و پاسخش به ایران اینترنشنال

دانشجویی در جلسه سعید جلیلی فعال سیاسی اصولگرا و نزدیک به دولت در انتقاد به عملکرد مسئولان در خصوص مسمومیت دانش آموزان و دانشجویان در کشور مدعی شد مسئولان عرضه ندارند امنیت بچه های این کشور را حفظ کنند.

به گزارش تلنگر؛ در نشستی که میان سعید جلیلی از فعالان سیاسی اصولگرا و نزدیک به دولت با دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد یکی از دانشجویان دهه هشتادی پشت تریبون رفت و با بیان اینکه مسئولان اگر مدعی هستند که این کار خودی نیست و کار خارجی ها است بسیار بی عرضه و ناتوان هستند که نمی توانند امنیت که نمی توانند امنیت فرزندان این سرزمین را حفظ کنند.

این فیلم در شبکه های مجازی دست به دست شد و شبکه فارسی زبان ایران اینترنشنال به آن پرداخت. این شبکه با تیتر ” یک دانشجو به سعید جلیلی: خلی بی عرضه اید که نمی توانید امنیت مدارس را تامین کنید ” بدون اشاره به پاسخ سعید جلیلی به این دانشجو آن را تیتر کرد. تیتیری که با واکنش این جوان دهه هشتادی همرا شد و در صفحه مجازی خود نوشت “باید خدمت دوستان حقیر شبکه های خارجی عرض کنمکه من به یکی از مسئولین عزیز کشور انتقاد کردم و این مسئله هیچ ربطی به شما رسانه های منافق خارجی نداره. من کاملا از طرف شخص خودم صحبت کردم و دغدغه های کشورم رو بیان کردم و این طبیعیه که از این صحبت ها سو استفاده کنید و یه بار دیگه حقارتتون را ثابت کنید.

اینستاگرام محمد راهدار

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x