اخبار خودرو

خط تولید پژو پارس متوقف نمی شود

پژو پارس با بررسی‌های مهندسی و محاسبات CAE و ایجاد تغییرات مناسب، آزمون‌های مرتبط ایمنی عابر پیاده را در مرکز آزمون بین‌المللی با موفقیت پشت سر گذاشت.

به گزارش تلنگر؛ محسن رضایی منش محصول پژو پارس را محصولی راهبردی برای ایران‌خودرو و مورد توجه و علاقه‌مندی مشتریان و بازار دانست و گفت: این خودرو که در سبد محصولات ایران‌خودرو در سایت‌های فارس، خزر، کرمانشاه و خراسان با ظرفیت روزانه بیش از ۶۰۰ دستگاه تولید می‌شود با بررسی‌های مهندسی و محاسبات CAE و ایجاد تغییرات لازم، آزمون‌های مرتبط ایمنی عابر پیاده را در مرکز آزمون بین‌المللی با موفقیت پشت سر گذاشت تا همچنان جایگاه خود را برای سال‌های آینده در سبد محصولات ایران‌خودرو حفظ کند.

به گفته وی، آریسان ۲ نیز که محصول جدید ایران‌خودرو است و در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ به تولید انبوه رسیده، با تغییرات مهندسی توانست استاندارد ایمنی عابر پیاده را با موفقیت دریافت کند.

رضایی‌منش با بیان این که اقدامات گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۱ سبب ثبت رکورد‌های بی‌نظیر و کم‌سابقه‌ای در کسب استاندارد‌های بین‌المللی شده است، تصریح کرد: تارا نخستین محصولی است که ایران‌خودرو موفق به اخذ استاندارد ایمنی عابر پیاده شد و این خودرو از آزمون‌های ایمنی عابر پیاده در تصادفات جاده‌ای (Pedestrian Safety Test) سربلند بیرون آمد.

وی با بیان این که پس از تارا محصولات راناپلاس، دناپلاس، پژو ۲۰۷ و سورن پلاس نیز موفق به دریافت این استاندارد شدند، خاطرنشان کرد: خودروی کراس اوور «ری‌را» نیز که مراحل پایانی طراحی و تکوین محصول را پشت سر می‌گذارد، موفق شد در بهمن ماه ۱۴۰۱ آزمون ایمنی عابر پیاده را به خوبی پشت سر گذاشته و مورد تایید قرار گیرد.

گفتنی است، استاندارد ایمنی عابر پیاده ECE –R۱۲۷ از استاندارد‌های روز اروپا و یکی از الزامات ورود به بازار این کشور‌ها به شمار می‌رود.

این آزمون در مراکز تست معتبر اروپایی، منطبق با استاندارد روز بین‌المللی انجام می‌شود.

انتهای مطلب/ی.ن

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x