فوتبالتوپ و تور

استوری احساسی و جالب سردار آزمون به خداحافظی امیر غفور از تیم ملی والیبال + عکس

امیر غفور رسما از شرکت در تیم ملی والیبال انصراف داد. سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی فوتبال ایران نیز به خداحافظی امیر غفور از تیم ملی والیبال واکنش نشان داد.

به گزارش تلنگر؛ پس از خداحافظی بحث برانگیز امیر غفور با تیم ملی والیبال ایران، سردار آزمون به این اقدام واکنش نشان داد.

امیر غفور یکی از ستاره های نسل طلایی والیبال ایران بود. در واقع والیبال ایران جهش بزرگ خود را با ستاره هایی نظیر سعید معروف، شهرام محمودی، مهدی مهدوی، سید محمد موسوی، همین امیر غفور و چند ستاره دیگر استارت زد. ‌

غفور همواره به دور از حاشیه و با یک زندگی سالم فرم فوق العاده خود را حفظ کرد تا جایی که در ۳۱ سالگی با شهداب به قهرمانی لیگ برتر رسید و عنوان ارزشمندترین بازیکن مسابقات را هم از آن خود کرد.

با وجود دعوت به تیم ملی امیر غفور تصمیم گرفت که دیگر به کار خود در این عرصه ادامه ندهد و امروز رسما با انتشار یک پیام خداحافظی احساسی با تیم ملی والیبال وداع کرد. اتفاقی که واکنش های زیادی را به همراه داشته است.

استوری سردار آزمون برای غفور

در همین راستا سردار آزمون، ستاره تیم ملی فوتبال ایران که همراه علاقه خود را به والیبال نشان داده، به خداحافظی امیر غفور از تیم ملی واکنش نشان داده است. سردار با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت: “من‌ خیلی والیبالیم چون تو خون آزمون ها همیشه والیبال بوده و خواهد بود. از اینکه به امیر غفور خیلی علاقه داشتم هیچ شکی نیست و نگاه کردن تیم ملی بدون امیر غفور و سعید معروف قطعا ناراحت کنندس، ولی دمتون گرم اینقدر باهاتون کیف کردم. موفق باشین هر جا که هستین.”

ستاره باشگاه لورکوزن در بخش دیگری از این استوری اینستاگرامی خود نوشت: “همیشه با بابام صحبت می‌کردم  از کیفیتت می‌گفتم. اصلا ولش کن. کلا ناراحت شدم از این خبر. درک کردنشم سخته”

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x