خانوادهفوتبال

قرارداد ۳۰ میلیارد تومانی در انتظار عیسی آل کثیر!

با توجه برد تیم پرسپولیس در دربی ۱۰۰ توسط تک گل عیسی آل کثیر، حال سوال این است؛ آیا پرسپولیس با گلزن دربی قرارداد ۳۰ میلیارد تومانی می‌بندد!

به گزارش تلنگر؛ با توجه به اینکه تک گل ارزشمند دربی را عیسی آل‌کثیر مهاجم خوزستانی پرسپولیس به ثمر رساند طرفداران فوتبال می خواهند بدانند که عیسی همچنان در این تیم  می ماند یا نه؟

دی ماه سال گذشته عیسی آل‌کثیر بار دیگر به تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت. عیسی آل‌کثیر که برای امضای قراردادی جدید با باشگاه پرسپولیس مذاکرات زیادی انجام داده بود، سرانجام با این باشگاه به توافق نهایی رسید.

توافق نهایی و قطعی این بازیکن با پرسپولیس برای امضای قرارداد یک سال و نیمه بود. البته اجرای قرارداد سال دوم توافقی خواهد بود.  آل‌کثیر از نیم فصل دوم به  پرسپولیس اضافه شد و برای این تیم به میدان رفت.

این بازیکن که به دنبال قرارداد یک فصل و نیم با پرسپولیس بود مبلغ ۱۵ میلیارد برای نیم فصل و ۳۰ میلیارد برای فصل آینده از این باشگاه درخواست کرد که این مبلغ مورد موافقت باشگاه قرار نگرفت چرا که توازن مالی پرسپولیس به هم می‌ریخت. در نهایت و پس از مذاکرات در روزهای اخیر توافق مالی طرفین برای قرارداد در نیم فصل ۵ میلیارد تومان بود. توافق مالی برای فصل آینده منوط به مذاکرات جدید شده است که این مذاکرات در صورت رضایت پرسپولیس برای تمدید قرارداد در فصل آینده خواهد بود.

آل‌کثیر بعد از رسیدن به بهبودی چند جلسه‌ای با پرسپولیس تمرین کرد و یحیی گل محمدی هم خواستار این بود تا این بازیکن مجددا سرخپوش شود و حالا او دست سرمربی محبوب خودش را گرفته است. او طلایی‌ترین تعویض دربی یا شاید کل هفته بیست و هفتم لقب گرفته است. یحیی گل‌محمدی در بین دو نیمه تصمیم به ورود عیسی آل‌کثیر گرفت.

او جایگزین مهدی عبدی شد که در آن یک نیمه، ۱۲ مرتبه توپ را لمس کرد، همه پاس‌هایش سالم به مقصد رسید، یک پاس‌کلیدی داد و بیشتر از همه خطا گرفت. این تعویض اما جواب داد و آل‌کثیر با سر توپی تماشایی، بهترین بهره را از موقعیتش برد و گل زد. گلی که سه امتیاز یا شاید هم بیشتر ارزش داشت و ثابت شد چقدر خرید عیسی آل‌کثیر ضروری بود.

حالا به نظر می‌رسد با توجه به قرارداد توافقی پرسپولیس با آل‌کثیر می توان پیش بینی کرد قرارداد این مهاجم گلزن با همان رقم ۳۰ میلیارد تومان تمدید شود.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x