در متن جامعه

زیباترین زن سال ۲۰۲۳ کیست؟ + عکس زیباترین زن سال

اشلی گراهام مدل پلاس سایز آمریکایی جذاب ترین زن سال ۲۰۲۳ شد. به گزارش آسمونی، اشلی گراهام (Ashley Graham) جذاب‌ترین زن سال ۲۰۲۳ به انتخاب مجله Maxim شد.

به گزارش تلنگر؛ به گزارش آسمونی، اشلی گراهام (Ashley Graham) جذاب‌ترین زن سال ۲۰۲۳ به انتخاب مجله Maxim شد. اشلی گراهام متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۸۷ است. وی مدل پلاس سایز و مجری تلویزیونی آمریکایی است که مدت بسیاری در صنعت مد مشغول به کار می باشد.

بیوگرافی اشلی گراهام

اشلی گراهام متولد ۳۰ اکتبر ۱۹۸۷ است. وی سی و پنج سال دارد. و در زمینه ی مدلینگ مجری گری و حضور در موزیک ویدیو فعالیت می کند. او در لینکلن آمریکا به دنیا آمده است.

همسر اشلی گراهام زیباترین زن سال ۲۰۲۳

اشلی گراهام در سال ۲۰۰۹ با اروین جاستین آشنا شد و در سال ۲۰۱۰ تصمیم گرفت با جاستین اروین ازدواج کند. آنها صاحب یک فرزند هستند. عاشقانه یکدیگر را دوست دارند و زندگی متاهلی موفقی را سپری می کند.

اشلی گراهام در کنار همسرش

زندگی حرفه ای اشلی گراهام

اشلی گراهام از سال ۲۰۰۰ تاکنون زندگی حرفه‌ای خود را آغاز کرده است. وی در زمان آغاز حرفه مدلینگ تنها ۱۳ سال داشت. قد اشلی گراهام یک متر و هفتاد و هفت است و دارای رنگ مو و رنگ چشم قهوه ای می باشد. وزن اشلی ۹۱ کیلوگرم می باشد و در حیطه مدلینگ سایز بزرگ فعالیت می کند.

عکس اشلی گراهام

موفقیت اشلی گراهام

اشلی گراهام به عنوان اولین مدل سایز بزرگ روی مجله ورزشی اسپرت قرار گرفت. این مسئله باعث شهرت بیشتر اشلی شد. او همچنین در چند فیلم و برنامه تلویزیونی نیز حضور داشته است. اشلی گراهام در حال حاضر به عنوان یکی از پر درآمدترین مدلهای جهان در کنار سایر مدل های معروف مانند بلا حدید و جی جی حدید قرار دارد. اشلی گراهام به انتخاب لیست جهانی cb۱۵۰ یکی از زیباترین زنان جهان است. اشلی گراهام از ثروتمند ترین مدل های جهان است.

اینستاگرام زیباترین زن سال؛ اشلی گراهام

اشلی گراهام با استفاده از پیج زیر در اینستاگرام فعالیت دارد. اشلی علاقه ی زیادی به، به اشتراک گذاشتن عکس هایش دارد. به همین دلیل است که وقتی وارد پیجش شوید متوجه میشوید که او سه هزار عکس از خودش منتشر کرده است.

اینستاگرام اشلی گراهام

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x