سینما و تئاتر

همه چیز درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد + عکس

به گزارش تلنگر؛ سریال اسرار چشمه های گوگرد یک سریال آمریکایی در ژانر ماجراجویی و درام می‌باشد و به کارگردانی الن اس پرسمن و جنیفر فانگ در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. در این سریال مادلین مک گراو، جاش براتن، کایلی کرن، کلی فرای، لندن گوردن، ال گراهام و جیک ملروس به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال اسرار چشمه های گوگرد

سریال اسرار چشمه های گوگرد در سال ۲۰۲۱ توسط کشور آمریکا در ژانر اکشن ساخته شده است. جاش براتن در آن حضور دارد. این سریال در مورد یک پسر و خانواده اش است که به هتلی که ظاهرا خالی از سکنه در حاشیه یک شهر کوچک قرار دارد نقل مکان می کنند.

 سریال اسرار چشمه های گوگرد (Secrets of Sulphur Springs)

یک مجموعه تلویزیونی درام هیجان انگیز و رازآلود آمریکایی در سفر در زمان است که برای اولین بار در ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ در کانال دیزنی پخش شد. این سریال توسط نویسنده تریسی تامسون که به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی با چارلز پرت جونیور نیز کار می‌کند و در شهر خیالی سولفور اسپرینگز لوئیزیانا می‌گذرد، برای فصل سوم در ۷ فوریه ۲۰۲۲ تمدید شد و در ۲۴ مارس ۲۰۲۳ به نمایش درآمد.

طرح کلی و موضوع سریال اسرار چشمه های گوگرد

گریفین کمپبل ۱۲ ساله و خانواده اش به هتل تعطیل شده و ویران شده ترمونت در سولفور اسپرینگز، لوئیزیانا نقل مکان می کنند که پدرش بدون توضیح زیاد آن را خرید. ظاهراً این هتل توسط ساوانا دیلون، یک چادرنشین در کمپ ترمونت که سی سال پیش ناپدید شد، تسخیر شده است. گریفین با بهترین دوست جدیدش هارپر از مدرسه جدیدش، پورتالی را کشف می کند که آن دو را به ۳۰ سال قبل به سال ۱۹۹۰ می برد و از آن برای ملاقات و پیدا کردن آنچه برای ساوانا دیلون آمده استفاده می کنند. آنها سعی می کنند ساوانا را از ناپدید شدن نجات دهند.

فصل ۲ بر روی هارپر تمرکز می کند زیرا او سعی می کند رازهای نهفته در ارتباط خود با هتل ترمونت را پس از کشف عکسی از مادربزرگش دیزی کشف کند که او را به این باور می رساند که پاسخ ها در دهه ۱۹۳۰ نهفته است. در همین حال، با آماده شدن کمپبل ها برای بازگشایی هتل، فعالیت های ماوراء الطبیعه افزایش می یابد و ساوانا سعی می کند به گریفین و هارپر کمک کند تا رازهای هتل را از گذشته کشف کنند.

همه چیز درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد + عکس

بازیگران سریال اسرار چشمه های گوگرد

پرستون الیور در نقش گریفین کمبل، قهرمان داستان. پسر جوانی که خانواده اش از شیکاگو به هتل ترمونت نقل مکان می کنند که ظاهراً توسط ساوانا دیلون تسخیر شده است.

کایلیگ کوران در نقش هارپر ماری دان، بهترین دوست جدید گریفین که از صحت این شایعات در مورد ساوانا هیجان زده است و به گریفین کمک می کند تا بفهمد.

کوران همچنین دیزی ترمونت مادربزرگ هارپر را در نقش یک دختر جوان به تصویر می کشد.

ال گراهام در نقش ساوانا دیلون، دختری که سی سال قبل از شروع سریال به طرز مرموزی ناپدید شد.

مادلین مک گرو در نقش زوئی کمبل، خواهر کوچکتر گریفین و دوقلوی وایات. همه چیز درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد + عکس

لاندون گوردون در نقش وایت کمبل، برادر کوچکتر گریفین و دوقلوی زویی.

کلی فرای در نقش سارا کمپبل، مادر گریفین که می داند حرکت آن ها برای خانواده چقدر سخت است.

جاش براتن در نقش بنت «بن» کمپل جونیور، پدر گریفین که رازی را از خانواده اش پنهان می کند.

جیک ملروز او را به عنوان یک پسر جوان در فصل اول به تصویر می کشد.

دیاندرا لایل در نقش جسیکا “جس” دان، مادر هارپر.

ایزابلا رز در فصل اول نقش یک دختر جوان را بازی می کند.

سریال اسرار چشمه های گوگرد فصل اول

فصل اول سریال اسرار گوگرد در سال ۲۰۲۱ در ۱۱ قسمت، فصل دوم در سال ۲۰۲۲ و در ۸ قسمت و سومین فصل آن هم در قالب ۸ قسمت دیگر توسط سرویس دیزنی Disney Channel منتشر شد. در این سریال بازیگرانی چون مادلین مک گراو، جاش برااتن، کیلیگ کوران، کلی فرای، لاندون گوردون، اِله گراهام، پرستون الیور، جیک مروز، ایزابلا رز، برایانت تاردی، دیاندرا لایل و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند؛ جالب است بدانید داستان این سریال معمایی در شهر خیالی لوئیزیانا که شهر چشمه های گوگرد است روایت می‌شود.

این سریال اولین بار در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۲۱ توسط کمپانی دیزنی در آمریکا اکران شد. گریفین کمپبل، یک پسر دوازده ساله و خانواده‌اش به هتل Tremont در Sulphur Springs، لوئیزیانا، که پدرش آن را بدون توضیح خاصی خریده است، نقل مکان می‌کنند. این هتل به گفته‌ی مردم، توسط Savannah Dillon، یکی از کمپرهایی که سی سال پیش در کمپ Tremont بوده و ناپدید شده، مورد شبح‌پری است. گریفین با دوست جدیدش هارپر، همکلاسی خود، یک درگاه را کشف می‌کند که آنها را به سی سال پیش، به سال ۱۹۹۰ منتقل می‌کند تا با Savannah Dillon ملاقات کرده و به دنبال راز ناپدید شدن او بگردند. آنها سعی می‌کنند Savannah را از ناپدید شدن نجات دهند.

 همه چیز درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد + عکس

سریال اسرار چشمه های گوگرد فصل دوم

در فصل دوم «اسرار چشمه‌های گوگرد»، گریفین و هارپر اسرار جدیدی درباره The Tremont کشف می‌کنند و هارپر روح واقعی را به دهه ۱۹۳۰ دنبال می‌کند تا درباره ارتباط عمیق خانواده‌اش با هتل بیشتر بداند. هنگامی که منبع انرژی ماشین زمان ناخواسته گرفته می شود و پورتال ناپدید می شود، هارپر با عموی بزرگش سم و پدربزرگ ایلیا در گذشته گرفتار می شود، در حالی که مادربزرگش دیزی برای حرکت در حال رها می شود. با کمک ساوانا از زندگی جدیدش در سال ۱۹۶۲، دوستان سعی می کنند قبل از اینکه خیلی دیر شود و زندگی آنها برای همیشه تغییر کند، ماشین زمان را تعمیر کرده و پورتال را بازگردانند.

پرستون الیور در نقش گریفین کمپبل، در فصل دوم بازگشته اند. کایلیگ کوران در نقش هارپر دان و همچنین مادربزرگ هارپر، دیزی ترمونت ال گراهام در نقش ساوانا؛ جاش براتن در نقش پدر گریفین، بن کمپبل؛ کلی فرای  در نقش مادر گریفین، سارا کمپبل؛ لاندون گوردون در نقش برادر کوچک‌تر گریفین و دوقلوی زویی، وایت کمپبل؛ مادلین مک‌گرو در نقش زوئی کمپبل؛ و دیاندرا لایل در نقش مادر هارپر، جس دان.

ستارگان تکرارشونده در این فصل عبارتند از جوهری واشنگتن تازه وارد در نقش توپر دان، برادر هارپر. اتان هاچیسون  در نقش سم ترمونت جوان، عموی بزرگ هارپر که در دهه ۱۹۳۰ دیده شد. یوجین برد در نقش سام ترمونت بالغ، همانطور که در دهه ۱۹۶۰ دیده شد. در نقش گریس ترمونت، مادربزرگ بزرگ هارپر؛ و رابرت منینگ جونیور در نقش الیجا ترمونت، پدربزرگ هارپر.

 همه چیز درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد + عکس

 سریال اسرار چشمه های گوگرد فصل ۳

پس از پخش دو قسمتی فصل سوم سریال سفر در زمان در کانال دیزنی، ستارگان پرستون الیور و کیلیگ کوران می گویند: کلوپ رسمی طرفداران دیزنی، آنها به اندازه طرفداران از اتفاقاتی که در اتاق ۲۰۵ در هتل ماوراء الطبیعه Tremont رخ می دهد، مبهوت هستند.

کوران که نقش هارپر و دیزی ترمونت را بازی می‌کند، می‌گوید: «شبح ۲۰۵ تمام تلاش خود را می‌کند تا زندگی ساکنان و شخصیت‌های اصلی را خراب کند و خشم خود را بر سر خانواده‌های گریفین و هارپر فرو می‌برد. در نهایت آنها را علیه یکدیگر قرار می دهد. در چشم انداز هارپر، می بینید که گریفین توفر را از بالکن بیرون می کشد و به میز جلوی لابی می اندازد، و این باعث از بین رفتن پیوند خانواده آنها می شود. آنها را پاره می کند. بنابراین، هارپری که می‌بینید با صدای بلند بر سر گریفین فریاد می‌زند – این هارپر آینده است. او واقعاً در مورد برادرش دلخور است، بنابراین او آن را به مردی که فکر می‌کند زندگی او را نابود کرده است، می‌اندازد – در حالی که در واقع به خاطر یک روح است.»

وقتی گریفین در آینده از هارپر دیدن می کند و در مورد تصادف تافر جویا می شود، از اینکه متوجه می شود او ممکن است در چنین فاجعه ای نقش داشته باشد، شوکه می شود. اولیور به یاد می‌آورد: «خواندن فیلمنامه، یک چرخش کامل بود. “این جایی نبود که فکر می کردم نمایش قرار است اجرا شود.”

 همه چیز درباره سریال اسرار چشمه های گوگرد + عکس

الیور تنها کسی نیست که از آینده ای که ممکن است برای شخصیت های آنها رقم بزند شگفت زده شده است. با توجه به توانایی‌های ویژه هارپر، می‌توان تصور کرد که کورن بهتر می‌تواند اتفاقات آینده را پیش‌بینی کند. اینطور نیست! کوران می‌گوید: «دیدگاه‌های هارپر معمولاً درباره چیز وحشتناکی است که در گذشته اتفاق افتاده است. اما وقتی هارپر متوجه می‌شود که در آینده اتفاقات بدی برای مادر گریفین خواهد افتاد و در گذشته در اتاق ۲۰۵ یک عمل وحشتناک رخ داده است، می‌توانند به طور خاص این دو مشکل را مورد هدف قرار دهند و اقدامات پیشگیرانه انجام دهند.

در طول فصل ۳، خانواده گریفین – پدر بن (جاش براتن)، مامان سارا (کلی فرای)، و خواهر و برادرهای دوقلوی وایات (لاندون گوردون) و زویی (مادلین مک‌گرا) – توجه بیشتری به رویدادهای ترسناک اطراف هتل خواهند داشت. برادر هارپر با این حال، اینکه آیا آنها معتقدند که یک روح درگیر است، به شخصیت بستگی دارد. الیور می‌گوید: «داشتن یک گروه بزرگ‌تر برای رفتن به این ماجراجویی‌ها برای گریفین شاداب است. اما در عین حال، استرس بسیار بیشتری دارد، زیرا گفتن همه چیزهایی که در جریان است به بچه‌ها می‌تواند به این معنا باشد که آنها به دیگران خواهند گفت، که نمی‌تواند آنقدر خوب باشد.»

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x