تولید و تجارت

یک جلسه مشاوره طراحی سایت فروشگاهی، مهمان بهترین ها در رویال کد باشید!

امروزه تمام دنیا به سمت دنیای دیجیتال روی آورده‌اند و اکثر مردم زمان زیادی را در اینترنت به سر می‌برند؛ همین موضوع باعث شد سیستم سنتی کنار رفته و سیستمی جدید جای آن را بگیرد تا کسب‌وکارها بتوانند خود را به‌راحتی در سطح گسترده‌ای ارائه دهند. بیزینس‌ها نه‌تنها از محله و شهر خود پا را فراتر گذاشتند، بلکه از کشور نیز خارج‌شده و توانستند به‌وسیله اینترنت در سطح جهانی به رقابت بپردازند. تمام این اتفاقات تنها با داشتن یک پلتفرم مناسب در بستر اینترنت رخ می‌دهد که یکی از مهم‌ترین آن‌ها گوگل است. خیلی از افراد برای پیدا کردن مایحتاج خود به گوگل مراجعه می‌کنند و با یک سرچ ساده به چیزی که می‌خواهند، می‌رسند. تنها کافی است یک سایت مناسب با امکانات خوب داشته باشید، تا بتوانید به رقابت بپردازید و محصولات یا خدمات خود را به مشتریان ارائه دهید.

برای شروع، مشاوره بگیرید

امروزه دیگر شرایط مثل گذشته نیست و دیگر نیازی ندارید تا همه‌چیز را از اول بسازید. طراحی سایت فروشگاهی را می‌توانید به شرکت‌هایی بسپارید که به‌صورت تخصصی در این حوزه کار می‌کنند. مشاوره طراحی سایت فروشگاهی بهترین راه برای شروع است؛ چراکه در این مسیر شما را هدایت می‌کند تا بدانید از چه ویژگی‌هایی برای جذابیت وب‌سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. معمولاً فردی که سایت را برای شما طراحی می‌کند، اطلاعات خاصی از صنعت موردنظر شما، مشتریان، حوزه کاری، نگرش‌ها، انتظارات، مشکلات و … ندارد؛ بنابراین مشاوره می‌تواند یک شناخت دقیق از مشتری به مجری بدهد و متقابلاً سبب انتقال تجربیات مجری به مشتری شود. در این صورت است که می‌توان بهترین اطلاعات را از طریق طراحی فروشگاه اینترنتی به مخاطب ارائه داد.

یک جلسه مشاوره طراحی سایت فروشگاهی، مهمان بهترین ها در رویال کد باشید!

سایتی که انتخاب می‌کنید باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دقیقاً هنگامی‌که پا در مسیر طراحی سایت فروشگاهی می‌گذارید، اولین سؤال این است که چه ویژگی‌هایی را باید برای آن در نظر بگیرید. همان‌طور که می‌دانید هر بیزینسی ویژگی‌های خاص خود را دارد که می‌توان آن‌ها را در دل وب‌سایت قرار داد. در جلسات مشاوره می‌توانید این ویژگی‌ها را بیان کنید و به جواب سؤال‌های خود برسید. همچنین باید بدانید سایتی که قرار است در اختیار شما قرار بگیرد، چه امکاناتی به شما می‌دهد و کدام نیازهایتان را رفع می‌کند. درواقع هر وب‌سایت ویترینی از کسب‌وکارهاست که هرچه حرفه‌ای‌تر باشد، مخاطبان بهتری را جذب خود می‌کند.

هزینه طراحی وب‌سایت فروشگاهی چقدر است؟

مشاوره طراحی سایت فروشگاهی می‌تواند به شما کمک کند تا بر اساس مبلغی که برای طراحی سایت در نظر گرفته‌اید، بتوانید تصمیم‌گیری کنید. همچنین به‌راحتی با قیمت انواع سایت‌های فروشگاهی آشنا می‌شوید و می‌توانید ارتقا وب‌سایت را در برنامه آتی خود قرار دهید.

همان‌طور که می‌دانید، کسب‌وکارها مدتی از اینستاگرام برای ارائه محصولات خود استفاده می‌کردند. این کسب‌وکارها که اکثراً نیز خرده‌فروشان هستند، امروز با وجود محدودیت فیلترینگ به فکر یک پلتفرم جدید برای ارائه کار خود هستند. مشاوره طراحی سایت فروشگاهی به‌راحتی می‌تواند به خرده‌فروشان راهنمایی بدهد تا بتوانند با بودجه‌ای که دارند، کسب‌وکارشان را روی بستر گوگل ببرند و بدون محدودیت محصولاتشان را ارائه دهند. خرده‌فروشان همان آنلاین شاپ‌هایی هستند که صاحب کسب‌وکارهای فروشگاهی‌اند.

قالب آماده یا اختصاصی

یکی از سؤال‌هایی که هنگام انتخاب طراحی سایت فروشگاهی به ذهن افراد خطور می‌کند، این است که باید قالب آماده انتخاب کنند یا قالب اختصاصی. پاسخ این سؤال را می‌توانید در جلسه مشاوره طراحی سایت به‌راحتی به دست بیاورید؛ زیرا پاسخ به این سؤال، نیازمند بررسی خیلی از فاکتورهایی است که کسب‌وکارها برای خود در نظر گرفته‌اند. میزان بودجه، محصول مورد ارائه، سطح ارائه، ویژگی‌های موردنیاز و … . با بررسی تک‌تک فاکتورها درنهایت می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام مورد برای شما بهتر و به‌صرفه‌تر است.

یک جلسه مشاوره طراحی سایت فروشگاهی، مهمان بهترین ها در رویال کد باشید!

چه امکاناتی در اختیار کسب‌وکار قرار می‌گیرد؟

دقیقاً هدف از داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی، استفاده از امکاناتی است که آن وب‌سایت می‌تواند ارائه بدهد تا محصول یا خدمات در دسترس مشتری قرار بگیرد؛ بنابراین اینکه چه ویژگی‌هایی قرار است از طرف این وب‌سایت در دسترس کسب‌وکار و مشتری قرار بگیرد، نکته بسیار مهمی است. این ویژگی‌ها نیز به فاکتورهای زیادی مرتبط است که باید در جلسه مشاوره طراحی وب‌سایت مطرح‌شده تا در مورد آن تصمیم‌گیری شود.

یک وب‌سایت باید به‌گونه‌ای طراحی شود که حتی هنگام خواب نیز بتواند بدون دغدغه محصولات شما را به مشتری ارائه دهد. این وب‌سایت باید بتواند هزینه‌های کسب‌وکار را کاهش دهد و کارهایی که در دنیای فیزیکی به‌صورت دستی انجام می‌گرفته را به‌طور اتوماتیک انجام دهد. دیگر ویژگی بسیار مهمی که باید داشته باشد نیز، وجود امنیت سایت است. تنها با وجود امنیت سایت است که می‌توانید بدون دغدغه استراتژی‌های خود را به جلو ببرید؛ زیرا همان‌طور که می‌دانید با پیشرفت تکنولوژی، هکرها نیز روزبه‌روز آپدیت می‌شوند و به‌راحتی می‌توانند یک وب‌سایت را تحت حمله قرار دهند و این یک تهدید برای نابودی کسب‌وکارها در فضای اینترنت است.

طراحی سایت فروشگاهی را به چه کسی بسپاریم؟

امروزه بازار طراحی وب‌سایت بسیار داغ است و خیلی از افراد وعده‌هایی به مشتریان می‌دهند که امکان عملی کردن آن را ندارند. بهترین راه، پیدا کردن شرکت‌های تخصصی است که در این زمینه فعالیت می‌کنند و دارای مجوزهای معتبر مانند اینماد هستند. این شرکت‌ها با داشتن مشاورانی تخصصی و تیم‌های مجرب می‌توانند یک وب‌سایت فروشگاهی کامل را به مشتری ارائه دهند. سپردن طراحی وب‌سایت به افراد و شرکت‌های ناشناس می‌تواند ریسکی بزرگ باشد؛ زیرا تأمین امنیت آن کار هرکسی نیست. نداشتن امنیت نیز می‌تواند تمام کسب‌وکار را تحت‌الشعاع قرار دهد و حتی آن را به ورطه نابودی بکشاند. علاوه بر امنیت، توانایی پیاده‌سازی همه امکانات نیز به دست آماتورها امکان‌پذیر نیست، درنتیجه سعی کنید با گرفتن مشاوره بهترین انتخاب را داشته باشید.

سخن پایانی

یک جلسه مشاوره قبل از هر انتخابی در خصوص وب‌سایت‌های فروشگاهی، می‌تواند راه و مسیر را به کسب‌وکارها نشان دهد. تمام سوالاتی که در ذهن بیزنس‌ها هست در این جلسات پاسخ داده می‌شود؛ بنابراین سعی کنید سؤالات خود را قبل از جلسه طراحی فروشگاه اینترنتی آماده کنید. با دریافت پاسخ‌های مناسب می‌توانید یک وب‌سایت فروشگاهی مناسب را سفارش داده و بهترین امکانات را به مشتری ارائه دهید. رضایت مشتری می‌تواند فروش زیادی را در ادامه به همراه داشته باشد، پس همیشه باید در اولویت قرار بگیرد. اگر می‌خواهید وارد دنیای وب‌سایت‌ها شوید و هیچ اطلاعاتی ندارید، به‌راحتی می‌توانید یک جلسه مشاوره تخصصی مهمان رویال کد باشید و مسیر درست را پیدا کنید.

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x