سینما و تئاتر

علت مرگ حسام محمودی چه بود؟ + عکس

به گفته ی مازیار میری، کارگردان: حسام محمودی شب گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ ماه ۱۴۰۲بر اثر ایست قلبی در منزلش درگذشت.

به گزارش تلنگر؛ حسام محمودی بر اثر ایست قلبی از دنیا رفت.

محمودی که این روزها فیلم سینمایی «غریب» را روی پرده سینماها دارد، نخستین بار با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری بازیگری را شروع کرد و با مجموعه «گرگ و میش» همایون اسعدیان به شهرت رسید.

فیلم «عطرآلود» هادی مقدم‌دوست در کنار فیلم «غریب» از آخرین آثار این بازیگر در جشنواره فجر سال گذشته بودند.

«رمانتیسم عماد و طوبا»، «آستیگمات»، «سد معبر»، «مرگ ماهی»، «امروز»، «حق سکوت»، «مردن به وقت شهریور»، «شب بیرون» و «خسته نباشید!» از دیگر فیلم‌های سینمایی این بازیگر بودند. جزییات مراسم تشییع و خاکسپاری متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیوگرافی حسام محمودی

عکس حسام محمودی در فیلم غریب

حسام محمودی متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که از تئاتر شروع کرد و حالا در قاب تلویزیون می درخشد.
کلاس بازیگری

من قبل از دانشگاه ابتدا از طریق کلاس بازیگری مهین اسکویی و بعد کارگاه بازیگری امین تارخ اصول هنرپیشگی را یاد گرفتم. بعد از آن هنوز دانشجوی هنر نشده بودم که به کلاس های حسن معجونی در دانشگاه هنر می رفتم چون علاقه زیادی به این درس ها و خود معجونی داشتم.

شروع با تئاتر

در نهایت فعالیت حرفه ای خود را با گروه لیو  به سرپرستی حسن معجونی آغاز کرد و در این گروه در کنار یادگیری اصول بازی در نمایش های جدی ایفای نقش کند.

در جلوی دوربین

در سال ۱۳۹۱ وقتی ۲۶ ساله بود پس از قبولی در تست فیلم سینمای «خسته نباشی» به کارگردانی افشین هاشمی در نقش مرتضی جلوی دوربین رفت

تلویزیون و شهرت

آخرین عکس حسام محمودی قبل از قوتش

در سال ۱۳۹۳ با سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» وارد قاب تلویزیون شد و پس از سریال «زعفرانی» در سال ۱۳۹۶ با سریال «سایه بان» به شهرت رسید. حضور او در سریال لحظه گرگ و میش و سریال باخانمان در نقش مسعود بیشتر او را مشهور کرد.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x