سینما و تئاتر

عکس بدون حجاب باران کوثری در مراسم تشییع حسام محمودی

به گزارش تلنگر؛ باران کوثری، بدون حجاب در مراسم خاکسپاری حسام محمودی شرکت کرد.

حسام محمودی بازیگر سینما و تلویزیون ایران در سن ۳۷ سالگی به‌علت ایست قلبی درگذشت. پیش از این کتایون ریاحی، پانته‌آ بهرام، فاطمه معتمدآریا و افسانه بایگان در شماری از برنامه‌های عمومی که پس از سال جدید برگزار شد بدون حجاب اجباری شرکت کرده بودند. با این حال، پس از این اقدام، برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شد.

باران کوثری پس از اعتراضات سال گذشته ایران در اینستاگرام خود نوشته بود که به سکوت تهدید شده است. وی با انتشار عکسی از تظاهرات سکوت ۲۵ خرداد ۱۳۸۸ پس از انتخابات جنجالی آن سال نوشته بود: «لیاقت تظاهرات سکوت سه میلیونی ما را نداشتید. اگر مقاومت و اعتراض در برابر بربریت، باتوم و گلوله شما اغتشاش است، من باران کوثری یک اغتشاش‌گرم.»

شماری از بازیگران سینما پیش از این، در سال گذشته نیز عکس‌های بدون حجاب اجباری خود را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند. با این حال شماری از این بازیگران در سال جدید با حضور در مراسم عمومی مانند مراسم خاکسپاری یا تجلیل از بازیگر یا پیشکسوتی این اقدام را تکرار کرده‌اند.

عکس بی حجاب باران کوثری

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری (زادۀ ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر، طراح صحنه، طراح لباس و منشی صحنه ایرانی است. باران کوثری فرزند رخشان بنی‌اعتماد (کارگردان سینما) و جهانگیر کوثری (تهیه‌کننده سینما و کارشناس فوتبال) است.

باران کوثری فارغ التحصیل رشته نمایش از هنرستان سوره‌ است و بهترین بابای دنیا ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به بازی در فیلم‌های مادرش اختصاص دارد.

باران کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر نشان داده‌است. باران کوثری بازیگر توانای سینمای ایران، در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان در اصفهان یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه سینمای ایران بود.

در سال ۱۳۸۵ باران کوثری ابتدا با بازی در مجموعه صاحبدلان نقش‌آفرینی کرد و در بهمن ماه همان سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد.

باران کوثری در سال ۱۳۸۶ در جشنواره بین‌المللی آسیا پاسیفیک برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری بود.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x