سینما و تئاتر

چرا امیر محمد متقیان از عمو پورنگ پیر تر شده/ عکس+ بیوگرافی

به گزارش تلنگر؛ امیرمحمد متقیان بازیگر جوان و با اخلاق ایرانی است که سال‌ها پیش با حضور در برنامه عموپورنگ معروف شد. امیرمحمد متقیان کم کم در کنار عموپورنگ به عنوان مجری حضور پیدا کرد تا جایی که همکار همیشگی او شده بود و در همه کارهایش با هم همکاری می‌کردند. عمو پورنگ مجرد است و چهره جوان و بشاش او همیشه زبانزد خاص و عام بوده است. امروز می‌خواهیم عکسی برای شما قرار دهیم که در آن چهره متفاوت امیرمحمد متقیان را در کنار عمو پورنگ مشاهده می‌کنید، در حالی که امیرمحمد متقیان اختلاف سنی زیادی با عمو پورنگ دارد، اما از عمو پیرتر به نظر می‌رسد.

بیوگرافی امیر محمد متقیان

عکس امیر محمد و عمو پورنگ

امیر محمد متقیان برای بازی در نقش امیرمحمد در کنار داریوش فرضیایی در برنامهٔ تلوزیونی عمو پورنگ به شهرت رسید و با این نقش در چندین برنامه دیگر حضور داشته‌است. متقیان در سال ۱۳۹۹ در فیلم طبقه یک و نیم ایفای نقش کرد.

وی که متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۴ در ساوه است تا پایان سال سوم دبستان در ساوه زندگی می‌کرد. شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه‌نویسی بود. وی پس از آشنایی با یک کارگردان تئاتر در شهر ساوه وارد بازیگری تئاتر می‌شود و قبل از ورود به تلویزیون در دو تئاتر شهرستانی بازی کرده‌است. متقیان که به عنوان مهمان در برنامهٔ کودک و نوجوان شبکهٔ جام‌جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد و توانست به تلویزیون و شبکه خانگی راه یابد.

فعالیت‌های هنری امیر محمد متقیان

سینما
طبقه یک و نیم (۱۳۹۹)

تلویزیون

سال فیلم
۱۳۸۹ بوستان دوستان پورنگ
۱۴۰۰-۱۳۹۴ عیدانه عمو پورنگ
۱۳۹۸–۱۳۹۴ محله گل و بلبل
۱۳۹۷ بالشها
۱۳۹۹ بچه‌محل
۱۴۰۰ کلبه عمو پورنگ

انتهای مطلب/ی.ن

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۱ / ۵. تعداد آرا: ۲

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x