سینما و تئاتر

یکتا ناصر طلاق گرفت؟ + عکس

به گزارش تلنگر؛ عکسی از منوچهر هادی و دخترش منتشر شده که یکتا ناصر در کنار آنها نیست.

تصویری از منوچهر هادی و دخترش در حال تفریح منتشر شده که باعث این گمانه شده یکتا ناصر از شوهرش جدا شده است. یکتا ناصر بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون است و در سریال ها و فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است.

بانوی بازیگر در سریال های همسرش منوچهر هادی بیشتر حضور دارد عنوان کرده است که دوست دارد در کارهای شوهرش بازی کند.

منوچهر هادی و دخترش

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد، بصورت اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا همسرش نیز کارگردان است.

پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است، یک برادر کوچکتر و یک خواهر بزرگتر از خود بنام نیکیتا دارد که عکاس می‌باشد.

یکتا ناصر در اسفند ۱۳۹۴ وقتی ۳۷ ساله بود با منوچهر هادی ۴۱ ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو با فیلم یکی می‌خواد باهات حرف بزنه از سال ۱۳۹۰ شروع شد. ثمره این زندگی یک دختر بنام سوفیا متولد آذر ۱۳۹۵ می‌باشد.

یکتا ناصر و منوچهر هادی

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد ۲۸ مرداد ۱۳۵۱ در تهران، کارگردان می‌باشد. او تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است، اما از پشت صحنه فیلم‌ها بعنوان تدارکاتچی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید.

ابتدا وارد عرصه خوشنویسی در تیتراژ‌های برنامه‌ها کرد و کم کم بعنوان تدارکات چی در پروژه‌های سینمایی شروع به همکاری کرد.

در سال ۱۳۷۲ وقتی ۲۱ ساله بود بخاطر علاقه اش به پیشرفت در کلاس‌های فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه‌های فریدون جیرانی شرکت کرد. آقای هادی سال ۱۳۸۲ وقتی ۳۱ ساله بود از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید او در فیلم هزار چشم کیانوش عیاری اولین تجربه دستیاری خود را بدست آورد.

سپس در سال ۸۴ نیز دستیار اصغر فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری بود. ایشان در سال ۱۳۸۵ اولین تله فیلم خود را مستقلا کارگردانی کرد سپس بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام قرنطینه را در سال ۱۳۸۶ ساخت. در این فیلم بازیگرانی، چون رضا عطاران، حمید گودرزی و افسانه بایگان حضور داشتند

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x