سینما و تئاتر

ماجرای قرارهای شایعه ساز شکیرا با تام کروز و لوییس همیلتون چیست؟

به گزارش تلنگر؛ در هنگام برگزاری مسابقه فرمول یک، شکیرا که همراه با دو پسرش در سکوها حضور داشت، دقایقی با تام کروز، ستاره هالیوودی به گفتگو پرداخت. اما ساعاتی بعد از اتمام مسابقه، ویدیوی دیدار خواننده کلمبیایی با لوییس همیلتون قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک و صرف شام در رستوران سیپریانی شهر میامی، در شبکه های اجتماعی دست به دست شد.

خواننده کلمبیایی در این میهمانی شام یک پیراهن مشکی شیک به تن داشت و وارد بخش اختصاصی رستوران شد و شام را در کنار لوییس همیلتون راننده بریتانیایی تیم مرسدس و چند دوست دیگر صرف کرد. تا روز چهارشنبه، کمتر کسی خبر داشت که آیا این دو ستاره از قبل همدیگر را می شناختند و یا اینکه دوستان مشترکی دارند یا خیر. اما روز پنجشنبه پاسخ بسیاری از این سوالات مشخص شد.

شکیرا

روزنامه سان و دیلی میل، تصاویری را منتشر کردند که از دیدار مجدد شکیرا و همیلتون خبر می دهد. در این تصاویر شکیرا و لوییس همیلتون را در حال سوار شدن به یک قایق تفریحی در ساحل میامی می بینیم و تعدادی از دوستان همیلتون و ملوان کشتی نیز آنها را همراهی می کنند. نکته جالب توجه اینجاست که در این تصاویر شکیرا شاد و خندان به نظر می رسد و چهره ای را از او می بینیم که تفاوت زیادی با چهره او در طول ماه های پایانی زندگی اش در بارسلونا دارد.

باید ببینیم که آیا آشنایی و دیدار با لوییس همیلتون لبخند را به چهره او برگردانده و یا اینکه مسائل دیگری از جمله انتشار تک آهنگ جدیدش، در حال خوب شکیرا دخیل هستند

از معاشرت با تام کروز تا دیدار با لوییس همیلتون

هفته گذشته دیدار این خواننده کلمبیایی و تام کروز در جریان مسابقه فرمول یک میامی سوژه روز رسانه ها بود. به گفته یکی از نزدیکان شکیرا، او یکشنبه گذشته، لحظات خوبی را در هنگام معاشرت با تام کروز سپری کرد؛ البته به نظر می رسد که او قصد ندارد تا با این بازیگر معروف هالیوودی وارد رابطه شود.

شکیرا و تام کروز

یکی از دوستان شکیرا به یو.اس ویکلی گفته:

شکیرا لحظات خوبی را در دیدار با تام کروز در جریان مسابقه فورمول یک میامی سپری کرد، ولی به هیچ رابطه‌ای با او فکر نمی‌کند. تام کروز واقعا مرد خوبی است و شکیرا از حضور در کنار او لذت برد؛ ولی او در شرایط فعلی تمایلی برای معاشرت و آشنایی بیشتر با کروز یا هیچ فرد دیگری ندارد. شکیرا در فعلا تمرکزش را برروی فرزندانش و کارنامه کاری اش قرار داده.

او ادامه داد:

او در اینترنت شایعاتی مبنی بر اینکه تام کروز قصد نزدیک شدن به او را دارد را دیده و نظرات هوادارانش را می‌خواند. اما این ماجرا صحت ندارد. شکیرا از حرف زدن با او حسابی لذت برد، ولی فقط تا همین حد.

انتهای مطلب/ی.ن

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x