سینما و تئاتر

چهره عجیب اشکان خطیبی بعد از مهاجرت همه را شوکه کرد + عکس

به گزارش تلنگر؛ اولین عکس اشکان خطیبی پس از مهاجرت تعجب همه را برانگیخت.

اشکان خطیبی بازیگر معروف ایرانی مدتی است که به خارج از کشور مهاجرت کرده است. او پس از مهاجرتش از ظاهر جدید خود رونمایی کرد. همانطور که می بینید موهای او سفید شده چهره اش تغییر پیدا کرده است. در قسمت زیر تصویری از تغییر چهره اشکان خطیبی با ریش و موهای سفید بعد از مهاجرت را قرار داده ایم.

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر کشور است. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است. اشکان خطیبی از بازیگران مطرح و محبوب کشور است که این روز ها با کارگردانی و نویسندگی خود تئاتر برگزار می کند. اشکان خطیبی کارنامۀ درخشانی را از آن خود ساخته است. اشکان خطیبی این روز ها در سریال خاتون ایفای نقش می کند.

اشکان خطیبی از هنرمندان مشهور سینمای ایران است. آقای بازیگر مدتی است که با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده و متاهل است. این زوج هنوز فرزندی ندارند اما کنار هم روزگار خوشی دارند. اشکان خطیبی و همسرش از زندگی کردن با یکدیگر احساس خوشبختی می کنند و زندگی بی حاشیه ای دارند.

عکس اشکان خطیبی

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در تهران، مجری و بازیگر است. این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

اشکان خطیبی در سال ۹۱ ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در ۳۷ سالگی در سال ۹۵ با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد ۸ بهمن ۱۳۶۵ در تهران است که در سال ۱۳۹۳ با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال ۹۵ با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

انتهای مطلب/م.ع

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۲ / ۵. تعداد آرا: ۱

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x