اخبار خودرو

شرایط فروش اقساطی KMC T۸ کرمان موتور ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد

موعد تحویل KMC T۸ نود روزه بوده و از شنبه شروع خواهد شد.

به گزارش تلنگر؛ بخشنامه فروش پیکاپ T۸از سوی شرکت کرمان موتور منتشر شد.  این پیش فروش ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ می باشد.

کرمان موتور شرایط فروش اقساطی خودرو کی‌ام‌سی T۸ را با تحویل ۹۰ روزه اعلام کرد. این بخشنامه از تاریخ شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ تا زمان تکمیل ظرفیت فعال خواهد بود.

بر اساس اعلام روابط عمومی کرمان موتور قیمت این خودرو یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان تعیین شده است که با پیش پرداخت یک میلیارد تومانی از سوی خریدار عرضه خواهد شد. مابقی مبلغ خودرو در اقساط ۱۲ ماهه به مبلغ ۷۷۹,۱۹۳.۳۰۰ تومان قابل پرداخت خواهد بود.

همچنین بر اساس اعلام کرمان موتور خرید این خودرو در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری و با مدل ۱۴۰۲ انجام خواهد شد. همچنین سود تاخیر ۳ درصد برای خریداران این خودرو در نظر گرفته شده است.

گفتنی است رویه فروش و قیمت گذاری پیکاپ ها جزو دستورالعمل شورای رقابت نیست.

KMC T۸ که در اصل محصول جک موتورز چین است با همکاری مراکز طراحی ایتالیا و ژاپن جک طراحی شده و مبنای طراحی آن نیز پیکاپ جک T۶ بوده است. جک T۸ در دو نسخه معمولی و کشیده در چین عرضه می‌شود. طول، عرض و ارتفاع این اتومبیل در نسخه معمولی ۵۳۲۵، ۱۸۸۰ و ۱۸۳۰ میلی‌متر است. همچنین فاصله دو محور این نسخه ۳۰۹۰ میلی‌متر است که در نسخه کشیده فاصله دو محور آن به ۳۳۸۰ میلی‌متر می‌رسد و کرمان موتور نسخه معمولی این محصول را به بازار عرضه خواهد کرد.

در بخش پیشرانه و جعبه‌دنده، KMC T۸ به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه تنها با جعبه دنده ۶ سرعته دستی عرضه می‌شود. سیستم انتقال قدرت به کار رفته در KMC T۸ قابلیت تنظیم در سه حالت دیفرانسیل جلو، دو دیفرانسیل سبک و دو دیفرانسیل سنگین را دارا است.

شرایط فروش اقساطی KMC T۸ کرمان موتور ویژه اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شد

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x