توپ و تور

والیبالیست جوان یزدی از آرزوهایش می‌گوید

تمرین خود را برای حضور دائمی در تیم ملی و کسب افتخار برای استان و کشور با تمام توان ادامه می دهم.

به گزارش تلنگر؛ محمد صالح سلیمی حجت آبادی دانش آموز پایه ۱۲ رشته تربیت بدنی هنرستان شهید چمران یزد و متولد سال ۱۳۸۰ است که به مدت چهار سال در رشته والیبال فعالیت دارد.

وی که قبلا عضو باشگاه صنایع اردکان و هم اکنون در تیم والیبال « شهداب یزد» بازی می‌کند، از سوی کادرفنی بارها به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور دعوت شده است.

این دانش آموز ورزشکار یزدی موفقیت های خود را در این رشته مدیون عباسعلی و تقی میرحسینی ۲ مربی والیبال استان و همچنین همکاری خوب مسئولان هنرستان شهید چمران می داند.

هدف نهایی اش در این رشته عضویت در باشگاه های معتبر کشور و همچنین حضور در تیم ملی و کسب افتخار برای یزد و ایران است.
وی ادامه داد: هم اکنون مرتب و منظم زیر نظر مربیان به تمرین می پردازد و برای موفقیت و ارتقا به حمایت های مادی و معنوی مسئولان ورزشی نیاز دارد.

ضرورت ایجاد خانه والیبال

والیبالیست نوجوان یزد تصریح کرد: ایجاد خانه والیبال در استان ضروری است که نقش مهمی در ارتقای آمادگی ورزشکاران این رشته برای موفقیت بیشتر دارد.

سلیمی تصریح کرد: نبود تمرین بلند مدت برای تمام رده های سنی مشکل بزرگ رشته والیبال یزد است که باید برای حل آن اقدام شود.

وی بیان داشت: مسئولان بعد از هر مسابقه وعده هایی به ورزشکاران می دهند که بعد از مدتی فراموش می شود و باید در این خصوص عنایت بیشتری به جامعه هدف داشته باشند.

این دانش آموز ورزشکار یزدی همچنین به بالا بودن هزینه ها برای رفت و آمد به مسابقات، تمرین و حضور در اردوهای برون استانی اشاره کرد و رسیدگی به آن را خواستار شد.

سلیمی تصریح کرد: پرداخت برخی کمک هزینه ها به ورزشکاران دعوت شده به تیم های ملی می تواند در ایجاد انگیزه، کمک مادی به آنها و رفع دغدغه برای توفیق بیشتر موثر باشد.

هنرستان فنی شهید چمران یزد ۴۰۰ دانش آموز دارد که در رشته های تربیت بدنی، برق و الکترونیک تحصیل می کنند.
هم اکنون ۲۵۱ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در یک هزار و ۹۸۱ واحد آموزشی با ۱۰ هزار و ۱۳۸ کلاس درس در استان مشغول به تحصیل هستند که ۱۳۶ هزار نفر آنها مربوط به دوره ابتدایی است.

استان یزد با یک مبلیون و ۱۳۸ هزار نفر جمعیت بر اساس آمار سال ۱۳۹۵، ۴۸ هیات و ۶۵ هزار ورزشکار زیر پوشش بیمه دارد و هیات کاراته در تمام شهرستات ها فعالیت دارد.

انتهای مطلب

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x