ارتباطات

امکانات جدید برنامه ایکس برای سرویس پریمیوم

ایلان ماسک از زمان خرید توییتر که البته حالا ایکس نام دارد، درحال افزودن قابلیت‌های متنوع به سرویس پولی ایکس پریمیوم است.

به گزارش تلنگر؛ اگر سرویس پریمیوم شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) را تجربه کرده باشید، از آپشن‌های آن خبر دارید. اما حالا با امکانن جدیدی که به سرویس پریمیوم اضافه شده است، می‌توانید پست‌هایی که لایک کرده‌اید را از دید دیگران مخفی کنید. با فعال‌کردن این ویژگی، تب Likes از پروفایل شما حذف می‌شود. با فعال‌کردن این ویژگی، تب Likes از پروفایل مشترکین ایکس پریمیوم حذف می‌شود.

لایک‌های خصوصی جدیدترین قابلیتی است که ایلان ماسک برای کاربران پولی ایکس درنظر گرفته است. ایلان ماسک قبلاً گفته بود که می‌خواهد لایک‌ها تبدیل به یک ویژگی خصوصی شوند و حالا چنین ایده‌ای را عملی کرده است.

البته براساس اسکرین‌شاتی که توسط حساب رسمی ایکس منتشر شده است، لایک‌ها به‌طور کامل مخفی نمی‌شوند. درحقیقت لایک مشترکین ایکس پریمیوم روی پست‌ها به‌صورت جداگانه قابل مشاهده خواهد بود. علاوه‌براین، نمی‌دانیم اگر کاربری تصمیم به توقف پرداخت هزینه سرویس پریمیوم بگیرد، چه اتفاقی رخ می‌دهد. البته انتظار داریم در این صورت تب Likes به پروفایل کاربر برگردد.

با وجود عرضه این ویژگی، تب Likes در پروفایل ایلان ماسک همچنان قابل مشاهده است. البته ماسک در پستی به کاربران پیشنهاد کرده که این تب را مخفی نکنند و از ویژگی بوکمارک برای پست‌های جالب استفاده کنند. اکثر لایک‌های اخیر ایلان ماسک شامل حساب‌های طرفداران خودش می‌شود که گفته‌ها و تصاویر خودش را پست کرده‌اند.

ایلان ماسک از زمان خرید توییتر که البته حالا ایکس نام دارد، درحال افزودن قابلیت‌های متنوع به سرویس پولی ایکس پریمیوم (توییتر بلو سابق) است. این سرویس که ماهانه ۸ دلار قیمت دارد، امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. با اینکه خرید این سرویس تیک آبی به شما تعلق می‌گیرد، اما چند وقت پیش امکان مخفی‌کردن آن برای کاربران فراهم شد. از دیگر ویژگی‌های سرویس ایکس پریمیوم می‌توان به انتشار پست‌های بسیار طولانی اشاره کرد.

پایان مطلب/س.آ

این مطلب برای شما مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. تعداد آرا: ۰

اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

بم خودرو

نوشته های مشابه

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x